Λαχείο το Kia Stonic με τέτοιες τιμές

To Kia Stonic αποτελεί μια σίγουρη και αξιόπιστη λύση για όσους θέλουν ένα μικρό και πρακτικό SUV που να καλύπτει με άνεση τις καθημερινές διαδρομές ρουτίνας, αλλά και πιο μακρινές αποστάσεις. Στα σημαντικά ανταγωνιστικά του πλεονεκτήματα ανήκαν πάντοτε οι προσιτές του τιμές σε συνδυασμό με πρόσθετες παροχές και προσφορές, όπως ισχύει και τώρα για το Stonic.

Πιο συγκεκριμένα όλες οι εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων πωλούνται σε μειωμένες τιμές, μαζί με έκπτωση 400 ευρώ και την εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. Η αρχική τιμή των 17.990 ευρώ είναι πολύ χαμηλή για καινούργιο μικρό SUV και μάλιστα εφοδιασμένο με όλο το σύγχρονο εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Inmotion. Διαθέτει infotainment με 8άρα οθόνη, πλοήγηση, Kia Connect για έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου με το smartphone, ψηφιακό καντράν, συστήματα αυτόνομης πέδησης και υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός/πίσω, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός/πίσω, ηλεκτρικούς καθρέπτες, αυτόματη εναλλαγή μεσαίων/μεγάλων φώτων και απλό κλιματισμό. Με τον ίδιο εξοπλισμό το Stonic με τον 1.000άρη turbo κινητήρα των 100 ίππων προσφέρεται από 19.590 ευρώ, ενώ με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7DCT εκκινεί από 21.140 ευρώ. Τιμές και πάλι χαμηλές, αφού είναι στα επίπεδα των μικρών χάτσμπακ και όχι των SUV.

Στο επόμενο επίπεδο εξοπλισμού Optimum προστίθενται αρκετά, όπως αυτόματος κλιματισμός, ζάντες αλουμινίου, φιμέ πίσω κρύσταλλα, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός με αποθηκευτικό χώρο, φώτα ημέρας – θέσης LED και πίσω θύρα USB. Το επιπλέον κόστος ανέρχεται μεταξύ 900-1.150 ευρώ, που σημαίνει ότι το 1.2 MPi τιμολογείται από 18.890 ευρώ, το 1.0 T-GDI από 20.590 ευρώ και με το 7DCT από 22.290 ευρώ. Κορυφαίο στην γκάμα είναι το Stonic GT-Line σε τιμές που ξεκινούν από τις 22.490 ευρώ με τον 1.0 T-GDI 100 PS και πιο τονισμένα σπορ χαρακτηριστικά στο αμάξωμα, στο εσωτερικό, συν Full LED φωτιστικά σώματα εμπρός και 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Στη βάση της γκάμας των κινητήρων τοποθετείται ο 1.200άρης τετρακύλινδρος ατμοσφαιρικός των 79 ίππων και 113 Nm ροπής, συνδυασμένος με πυκνής κλιμάκωσης 5τάχυτο σασμάν. Το μηχανικό αυτό σύνολο παρουσιάζει αρκετά καλή απόκριση και ελαστικότητα σε συνθήκες κίνησης στην πόλη, ενώ σε πιο γρήγορους ρυθμούς η κοντή 5η ταχύτητα βοηθά πολύ. Η Kia ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 14,2 δλ., τελική ταχύτητα 158 χλμ./ώρα, κατανάλωση 5,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 128 γρ./χλμ. (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Με τον 1.000άρη turbo των 100 ίππων και 172 Nm και σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7DCT, οι επιδόσεις είναι αναμενόμενα καλύτερες, ενώ στο ταξίδι το μοτέρ δουλεύει σε αρκετά πιο χαμηλές στροφές. Με μηχανικό σασμάν, το Stonic επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,3 δλ., φτάνει τα 179 χλμ./ώρα τελικής, καίει 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 122 γρ./χλμ. CO2 (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).

Το Stonic κερδίζει τις εντυπώσεις και με το νεανικό σχεδιασμό του κόμπακτ σε διαστάσεις αμαξώματός του. Συγκεκριμένα με μήκος 4.140 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.520 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. είναι λίγο πιο μεγάλο από τα τετράμετρα supermini, γεγονός που αν μη τι άλλο λειτουργεί ευεργετικά ως προς την ευελιξία. Πρόσθετα η αυξημένη απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος των 165 χλστ. (σχεδόν 130 χλστ. είναι στα supermini) βελτιώνει την ορατότητα και διευκολύνει στην επιβίβαση και αποβίβαση. Παρότι κόμπακτ εξωτερικά, στο γεροδεμένης κατασκευής και με πολύ καλή εργονομία εσωτερικό του Stonic θα βολευτούν χωρίς πρόβλημα τέσσερα άτομα με ύψος κοντά στα 1,8 μέτρα. Αρκετό είναι και το πορτ μπαγκάζ των 352 λίτρων με το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα.

Get it on Google Play Download on the App Store