Η BYD συνεχίζει να φέρνει επανάσταση στην τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας μοντέλα παραγωγής που φτάνουν μέχρι τα 1.100 άλογα και φορτίζουν πλήρως, μέσα σε μόλις 20 λεπτά!
Τα νέα Han L και Tang L απολαμβάνουν αυτά τα προνόμια, βασιζόμενα αμφότερα στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα Super e-Platform. Ένα πάτωμα που επιτυγχάνει ισχύ φόρτισης ενός megawatt (1.000kW), την υψηλότερη μέγιστη ταχύτητα φόρτισης για οχήματα μαζικής παραγωγής! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι η Super e-Platform μπορεί να προσθέσει δύο χιλιόμετρα αυτονομίας ανά δευτερόλεπτο, προσφέροντας την ταχύτερη φόρτιση σε όχημα μαζικής παραγωγής παγκοσμίως: μόλις πέντε λεπτά αστραπιαίας φόρτισης αρκούν για να προστεθούν 400 χιλιόμετρα αυτονομίας. Διαφορετικά, 10-70% σε μόλις 6 λεπτά και 0-100% σε ένα εικοσάλεπτο!
Αριθμοί που αντιστοιχούν στη συστοιχία 83,2 kWh του Han L, καθώς η μπαταρία 100,5 kWh του Tang L θέλει λίγο παραπάνω χρόνο: 370 χιλιόμετρα σε 5 λεπτά και μισή ώρα για να φορτίσει πλήρως. Και πάλι, όμως, μιλάμε για απλησίαστα νούμερα σε αυτοκίνητα παραγωγής. Ειδικά όταν συνδυάζονται με ιπποδυνάμεις, που κυμαίνονται από 675 ως 780 άλογα για το Han L και από 790 ως 1.100 άλογα για το Tang L (όλες οι εκδόσεις με διπλούς ηλεκτροκινητήρες)! Το σεντάν αναφέρεται με μέγιστη αυτονομία 601-701 χλμ., ανάλογα την έκδοση, ενώ το Han L μεταξύ 560 και 670 χλμ. – πάντα βάσει κινεζικού κύκλου CLTC.
Εξίσου εντυπωσιακές και οι τιμές. Το Han L ξεκινά από 219.800 γουάν, που αντιστοιχούν σε λιγότερες από 27.000 ευρώ (26.998 ευρώ με τη σημερινή ισοτιμία), και φτάνει μέχρι τις 279.800 γουάν (34.370 ευρώ) για το κορυφαίο των 780 ίππων. Το Tang L τώρα, εκκινεί από τις 229.800 γουάν (28.231 ευρώ) και φτάνει ως τις 289.900 γουάν (35.602 ευρώ), για το πανίσχυρο με τα 1.100 άλογα. Όλα αυτά, με κόστος καλοεξοπλισμένου C-SUV…