Λαμπάδα ανάβει ο οδηγός στο Renault Captur LPG

H Renault ανακοίνωσε τον περασμένο Μάρτιο νέες, χαμηλότερες τιμές για όλες τις εκδόσεις του νέου Captur, με τις μειώσεις να φτάνουν έως τις 2.950 ευρώ. Την γκάμα ανοίγει το Captur 1.0 TCe 90 evolution στις 21.900 ευρώ, ωστόσο με μόνο 500 ευρώ παραπάνω το ECO-G 100 στις 22.400 ευρώ με τον κινητήρα που ενσωματώνει κιτ LPG από το εργοστάσιο συμφέρει εξαιρετικά, γιατί εξασφαλίζει μεγάλο κέρδος στον οδηγό από τον πρώτο κιόλας ανεφοδιασμό με υγραέριο.

Ξεκινώντας από τον κινητήρα, πρόκειται για το γνωστό 1.000άρη turbo με την ισχύ των 100 ίππων στις 4.800-5.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 170 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. εφόσον έχει επιλεχθεί το LPG (μέσω διακόπτη στο ταμπλό). Με τη συνδρομή του πολύ καλής κλιμάκωσης χειροκίνητου κιβωτίου των 6 ταχυτήτων, ο οδηγός δεν αισθάνεται ότι του λείπει δύναμη σε καθημερινές συνθήκες και στο ταξίδι σε κανονικές ταχύτητες, μιας και το μοτέρ έχει το απαιτούμενο τράβηγμα. Μόνο σε υψηλές στροφές ο 1.0 TCe «εξαντλείται» και δεν υπάρχει κανένας λόγος να πιέζεται. Από πλευράς επιδόσεων επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ. και φτάνει τα 173 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας, ενώ με κατανάλωση δοκιμής 8,5 λτ./100 χλμ. και μέση πανελλαδική τιμή LPG στα 0,964 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν μόνο 8 ευρώ.

Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στα 90 άλογα και τα 160 Nm. Στην πράξη οι διαφορές αφορούν την πιο ραφιναρισμένη λειτουργία του μοτέρ με την αμόλυβδη, αλλά και τις πιο αργές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 14,3 δλ.). Η κατανάλωση πέφτει στα 6,5 λτ./100 χλμ., όμως με τιμή 95άρας στα 1,765 ευρώ/λτ. το κόστος ανεβαίνει στα 11,5 ευρώ ανά 100 χλμ. Πολύ σημαντικό είναι ακόμα το γεγονός ότι τα δύο ρεζερβουάρ των 40 λτ. του LPG και των 48 λτ. της βενζίνης εξασφαλίζουν μεγάλη συνδυαστική αυτονομία, χωρίς να μειώνονται ούτε στο ελάχιστο οι χώροι. Επιπλέον, με εκπομπές CO2 120 γρ./χλμ. ο κάτοχος του Captur ECO-G 100 απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας.

Μιλώντας για χώρους, το Renault Captur είναι πολύ άνετο για τους επιβάτες και τις αποσκευές. Στο πίσω τμήμα του εσωτερικού του γαλλικού μικρού SUV των 4.239 χλστ. μήκους, 1.797 χλστ. πλάτους, 1.575 χλστ. ύψους και με το μεταξόνιο των 2.639 χλστ. οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια. Ιδιαίτερα εξυπηρετικό είναι το πίσω διαιρούμενο κάθισμα που σύρεται έως 16 εκατοστά. Έτσι, το μεγάλο πορτ μπαγκάζ των 484 λίτρων μπορεί να αυξηθεί στα 616 λίτρα ή να φτάσει έως τα 1.596 λίτρα με το πίσω κάθισμα αναδιπλωμένο. Εκτός από ευρύχωρο, το εσωτερικό του Captur είναι μοντέρνο και πολύ καλά κατασκευασμένο, χαρακτηριστικό που ενισχύουν τα μαλακά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί στο ταμπλό και στην κονσόλα.

Το ανανεωμένο και με σαφώς πιο δυναμική όψη Captur, από την αρχική έκδοση evolution στην τιμή των 22.400 ευρώ (το ECO-G 100), διαθέτει αρκετά ικανοποιητικό εξοπλισμό με όλα τα απαραίτητα πλέον στοιχεία ασφαλείας και ανέσεων. Πιο αναλυτικά περιλαμβάνει οθόνη πολυμέσων 10,4 ιντσών με Phone Mirroring με Android Auto & Apple CarPlay, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, απλό κλιματισμό, 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας, αισθητήρα φώτων & αυτόματη εναλλαγή μεγάλης/μεσαίας σκάλας φώτων, κεντρική κονσόλα & υποβραχιόνιο με αποθηκευτικό χώρο και το συρόμενο πίσω κάθισμα.

Get it on Google Play Download on the App Store