To Hyundai i20 από το 2008 όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, έως την υπάρχουσα τρίτη ανανεωμένη γενιά του, αποτελεί μια σίγουρη και σταθερή αξία στη δημοφιλή κατηγορία των supermini. Πάντα προσέφερε ό,τι ήθελε ο οδηγός από ένα μικρό χάτσμπακ, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Μια παράδοση που συνεχίζει και το υπάρχον i20 Facelift, το οποίο από την πρώτη κιόλας έκδοσή του είναι πλήρως εξοπλισμένο, προσιτό ως προς την αγορά του και έχει όλα όσα αναζητά κανείς από ένα σύγχρονο supermini για καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακινήσεών του -και όχι μόνο.
Πιο συγκεκριμένα την γκάμα του νέου Hyundai i20 ανοίγει η έκδοση 1.2 MPi 79 PS Exclusive με τιμή από 17.790 ευρώ, συμπεριλαμβανομένης της έκπτωσης των 800 ευρώ. Για την ενίσχυση της ασφάλειας φροντίζουν -μεταξύ άλλων- τα συστήματα αυτόματης έκτακτης πέδησης, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και αυτόματης ρύθμισης υψηλής σκάλας φώτων και οι 6 αερόσακοι. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ένα πλήρη ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών με πλοήγηση και το Hyundai BlueLink, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω και αυτόματη ενεργοποίηση/σβήσιμο μεσαίας σκάλας φώτων. Στάνταρ είναι ακόμα όλες οι γνωστές ηλεκτρικές ευκολίες, απλός κλιματισμός, θύρες USB, Bluetooth, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων κ.α. Επιπλέον σιγουριά προσφέρει η εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων, όταν όλοι σχεδόν οι άλλοι κατασκευαστές βάζουν όριο. Γεγονός που αποδεικνύει ότι η Hyundai είναι σίγουρη και για την αξιοπιστία του i20.
Το Hyundai i20 με το «αιχμηρής» αισθητικής αμάξωμά του κερδίζει πόντους και με το δυναμικό του παρουσιαστικό, ειδικά με το εμφαντικό εμπρός τμήμα του. Με μήκος 4.040 χλστ., πλάτος 1.775 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.580 χλστ. τοποθετείται στο άνω άκρο των supermini, γεγονός που αφορά και τους χώρους στο εσωτερικό του. Παρέχει αρκετό αέρα για τα πόδια το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος, ενώ το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 352 λίτρων, συν επιπλέον αρκετό χώρο κάτω από το δάπεδο, όπου μπορούν να αποθηκευτούν διάφορα μικροαντικείμενα. Ένα ακόμα πλεονέκτημα αποτελεί η γεροδεμένη κατασκευή του εσωτερικού, χαρακτηριστικό που αντιλαμβάνεται κανείς τόσο από τα στιβαρά συναρμολογημένα επιμέρους τμήματα στο ταμπλό και πέριξ, όσο και από την απουσία τριγμών σε κακοτράχαλα οδοστρώματα.
Βασικό κινητήριο σύνολο του Hyundai i20 είναι το τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό των 1.2 λτ. με την ισχύ των 79 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 113 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Απόδοση που επαρκεί για το αμάξωμα των 1.013 κιλών, χάρη και στη συνδρομή του κοντής κλιμάκωσης και εύχρηστου χειροκίνητου κιβωτίου των 5 ταχυτήτων. Σε αστικές συνθήκες κίνησης με συνεχείς αυξομειώσεις ρυθμών επιδεικνύει πολύ καλή ελαστικότητα, ενώ σε πιο ανοιχτούς δρόμους κρατά χιλιόμετρα, αν και λειτουργεί σε υψηλές στροφές. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και τελική ταχύτητα 166 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες βρίσκεται κάτω από 7 λτ./100 χλμ., ενώ με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Στο δρόμο χαρακτηρίζεται για την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και την κατάλληλα σεταρισμένη ανάρτηση, η οποία φέρνει σε μια κατάλληλη ισορροπία την άνεση με την σταθερότητα.