Η Porsche επιμένει ηλεκτρικά για τις Boxster/Cayman

Δεν βάζουν μυαλό οι Γερμανοί γύρω από το ηλεκτρικό μέλλον των Boxster και Cayman, παρότι οι πωλήσεις του 2024 έδειξαν ότι ο κόσμος «δεν βλέπει» τα EV της Porsche δίπλα στα θερμικά της μοντέλα.

Η 4η εκδοχή του κεντρομήχανου κουπέ από το Τσουφενχάουζεν (5η για την Boxster) θα αντλεί έμπνευση από το πρωτότυπο Mission R, όπως φανερώνουν τα  renderings του Avarvarii. Οι μεγάλες και αιχμηρές εισαγωγές (ηλεκτρονικά ανοιγοκλειόμενες) του προφυλακτήρα συνδυάζονται με πολύ λεπτά φωτιστικά σώματα, αλλάζοντας άρδην κατεύθυνση σε σχέση με την οβάλ διαρρύθμιση των φαναριών στις 718. Πίσω η εικόνα έρχεται πιο κοντά σε εκείνη της Taycan, με τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα, ενώ το βλέμμα πέφτει κατευθείαν πάνω στην απουσία των διπλών εξατμίσεων που θαυμάζουμε στη σημερινή Cayman.

porsche cayman gt4

Τα ηλεκτρικά κεντρομήχανα της Porsche θα βασίζονται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) του VW Group και θα προσφέρονται τόσο σε πισωκίνητες, όσο και τετρακίνητες εκδοχές. Το βάρος θα αυξηθεί κατά 300 κιλά σε σχέση με τις σημερινές, φτάνοντας συνολικά τα 1.650, με την αυτονομία τους θα υπολογίζεται περίπου στα 400 χιλιόμετρα , ενώ χάρις στην τεχνολογία 800V θα μπορούν να φορτίζουν από το 5 έως το 80% μέσα σε 15 λεπτά. Η παραγωγή τους θα γίνεται στο κύριο εργοστάσιο της Porsche στο Τσουφενχάουζεν, το οποίο θα δεχτεί μια αναβάθμιση 500 εκατομμυρίων δολαρίων (453,6 εκατ. ευρώ) για να καταστεί εφικτή η συναρμολόγηση ηλεκτρικών, ενώ παράλληλα θα συνεχίσει να κατασκευάζει και την 911.

Οι νέες και αμιγώς ηλεκτρικές Boxster/Cayman θα βγουν στην αγορά εντός του 2025, πλαισιώνοντας τη Macan EV και την Taycan. Η Porsche θέλει έως το 2027 το 50% των ετήσιων πωλήσεων της να αποτελείται από υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ έως το 2030 o στόχος για το ποσοστό των ηλεκτρικών/PHEV πωλήσεων επί των συνολικών ανεβαίνει στο 80% (εξαιρετικά απίθανο, κρίνοντας από το τί έγινε πέρσι).

Get it on Google Play Download on the App Store