Παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα η νέα BMW X5, μεγαλύτερη και πιο τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ.
Διαβάστε επίσης: Τα φθηνότερα SUV βενζίνης μέχρι 15.000 ευρώ
To βαυαρικό SUV εισήλθε αισίως στην 4η γενιά του, με την σχεδίαση να αποτελεί εξέλιξη της προκατόχου του, τουλάχιστον μπροστά και στο εσωτερικό. Στην μάσκα τα χαρακτηριστικά «νεφρά» έχουν μεγαλώσει, ενώ τα φανάρια υιοθετούν την τεχνολογία Adaptive LED στον στάνταρ εξοπλισμό. Προαιρετικά διατίθενται τα Laserlights της BMW.
To πίσω μέρος παρουσιάζει τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις, με το παραδοσιακό σχήμα «L» να εγκαταλείπει τον σχεδιασμό των πίσω φαναριών. Τα φώτα LED παραπέμπουν περισσότερο στην σχεδίαση του πίσω μέρους της Σειράς 3 Ε92, στην κουπέ της έκδοση. Η πόρτα του πορτμπαγκάζ πλέον ανοίγει αυτόματα σε δύο μέρη, διευκολύνοντας την φόρτωση μικρών αντικειμένων-όπως οι σακούλες του σούπερ μάρκετ.
Στο εσωτερικό οι γραμμές της κεντρικής κονσόλας είναι γνώριμες από το απερχόμενο μοντέλο, όμως η ποιότητα των υλικών έχει αναβαθμιστεί περαιτέρω. Για πρώτη φορά η Χ5 θα διατίθεται και ως 7θέσια, με την 3η σειρά καθισμάτων να ελέγχεται ηλεκτρονικά, ενώ ο εξοπλισμός είναι πρακτικά ατελείωτος: η νέα πανοραμική ηλιοροφή καλύπτει 30% μεγαλύτερη επιφάνεια σε σχέση με πριν, το προαιρετικό ηχοσύστημα Diamond Surround Sound System της Bowers & Wilkins είναι απόδοσης 1.500 Watt και διαθέτει 20 ηχεία, ενώ ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη 12,3 ιντσών – όσες και η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό.
Οι χώροι των επιβατών αναμένονται ακόμα καλύτεροι, καθώς η νέα Χ5 μεγάλωσε σε όλες τις διαστάσεις της με το μήκος της να είναι στα 4.886 χλστ., το μεταξόνιο στα 2.933 χλστ. και το πλάτος και ύψος στα 1.938 χλστ. και 1.760 χλστ. αντίστοιχα (δηλαδή αύξηση 2,8 εκατοστά στο μεταξόνιο, 4 εκατοστά στο μήκος, 6,6 στο πλάτος και 2 στο ύψος).
Στα μηχανικά μέρη οι κινητήρες προς το παρόν είναι δύο και συνδυάζονται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο 3.0 λΤ. υπετροφοδοτούμενος εξακύλινδος εν σειρά της X5 xDrive 40i αποδίδει 335 ίππους και επιταχύνει το αμάξωμα των 2+ τόνων στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 5,3 δευτερόλεπτα. Ο twinturbo V8 των 4.4 λίτρων της X5 xDrive 50i ανεβαίνει στα 460 άλογα, προσφέροντας ένα 0-100 σε 4,6 δευτερόλεπτα.
Δείτε ακόμη: Αυτό είναι το νέο Audi Q8
Το Active Driving Assistant περιλαμβάνει λειτουργίες όπως έλεγχο της κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, αυτόματη διατήρηση ή αλλαγή λωρίδας ανάλογα τις συνθήκες κίνησης, εύρεση σημείου παρκαρίσματος και αυτόματη εκτέλεση ελιγμών, ενώ θα υπάρχουν δύο διαφορετικές εκδόσεις: η xLine, που είναι περισσότερο προσανατολισμένη στις εκτός δρόμου διαδρομές (διαθέσιμο και Off-Road Package με αερανάρτηση και πίσω μπλοκέ διαφορικό), και η Μ Sport, με έμφαση στη σπορ συμπεριφορά και εμφάνιση.