Η σχέση μεταξύ XM και M1 είναι πολύ πιο έντονη, από όσο φαντάζεται κανείς βλέποντας τα δυο αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα. Supercar το ένα, SUV το άλλο, καμία σχέση εκ πρώτης όψεως. Και οι δύο, όμως, αποτελούν τις μοναδικές BMW που εξελίχθηκαν εξ αρχής ως BMW M. Το προφανές για τη M1, καθότι υπήρξε το πρώτο αυτοκίνητο του M Division. Η XM, όμως; Εξίσου από το μηδέν τέκνο του M GmbH, δίχως πρώτα να βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο (M3 στη Σειρά 3, Μ5 στη Σειρά 5 κι ούτω καθεξής).
Για να γιορτάσει την πολύ μακρινή, αλλά επουσιώδη, συγγένεια μεταξύ XM και M1, η βαυαρική φίρμα μια ειδική έκδοση της πρώτης σε συνεργασία με την εταιρία ενδυμάτων Kith. Η XM by Kith «βγάζει μάτι» με τη μωβ ματ βαφή Frozen Techno Violet, που συνοδεύεται από μωβ λεπτομέρειες στα σήματα, το περίγραμμα της μάσκας, τα LED ημέρας και τα πλαίσια των παραθύρων. Εκεί, δεν είναι αυτοκόλλητα αυτά που βλέπουμε να γίνονται μωβ, αλλά συστοιχίες από LED (363 η μία, 726 συνολικά δεξιά-αριστερά). Ίδιας απόχρωσης φινίρισμα και στις 23άρες ζάντες, για να ολοκληρωθεί το βιολετί συνολάκι του βαυαρικού SUV.
Στο εσωτερικό τα λογότυπα «Kith» απαντώνται παντού: στις δερμάτινες επενδύσεις (ειδικά στο υποβραχιόνιο), στα προσκέφαλα των μπάκετ, στα μαρσπιέ, βασικά όπου περιμένεις να δεις το «M» αντικρίζεις το όνομα της αμερικανικής μάρκας μόδας.
Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις σε σχέση με την κανονική Red Label, στην οποία βασίζεται η XM by Kith, συνεπώς ο συνδυασμός του 4.4 V8 twinturbo και του ηλεκτροκινητήρα συνεχίζει να παράγει 750 ίππους, μαζί με 1.000 Nm ροπής. Παρά το βάρος των σχεδόν 2,8 τόνων (2.785 κιλά) η XM Red Label επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση εντός 3,7 δλ., ενώ δεν σταματά πριν τα 270 χλμ./ώρα (με το πακέτο M Driver’s Package, 250 χλμ./ώρα κανονικά). Η παραγωγή θα περιοριστεί σε μόλις 47 κομμάτια, όσα και τα χρόνια που έχουν περάσει από το ντεμπούτο της M1.