H Toyota έδωσε στη δημοσιότητα νέες φωτογραφίες και ανακοίνωσε όλες τις τεχνικές προδιαγραφές του νέου Corolla και για τις τρεις εκδόσεις του (Hatchback, Touring Sports και Sedan), το οποίο θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά αλλά και να οδηγήσουμε στις 21 και 22 Φεβρουαρίου στη Μαγιόρκα. Παράλληλα εκείνες τις μέρες θα ανακοινωθούν και οι τιμές του νέου μικρομεσαίου Toyota για την ελληνική αγορά, ενώ το λανσάρισμά του θα ξεκινήσει άμεσα.
Δείτε ακόμα: Νέο Toyota RAV4 από 27.700 ευρώ
H 12η γενιά του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου της Ιστορίας βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Toyota New Global Architecture (TNGA), η οποία εξασφαλίζει μειωμένο βάρος, αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερο κέντρο βάρους. Από πλευράς διαστάσεων το Corolla Hatchback έχει μήκος 4.370 χλστ., το Sedan είναι στα 4.630 χλστ. και το Touring Sports φτάνει τα 4.650 χλστ. Το ύψος είναι ίδιο και στα τρία αμαξώματα (1.435 χλστ.), το πλάτος είναι 1.790 χλστ. (1.780 χλστ. το Sedan) και το μεταξόνιο είναι 2.640 χλστ. στο Hatchback και 2.700 χλστ. στο Sedan και στο Touring Sports. Σε συνδυασμό με τους μειωμένους προβόλους κατά 20 χλστ. ο σχεδιασμός εμφανίζεται πιο δυναμικός από ποτέ, έχοντας ήδη αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές.
Στους κινητήρες τώρα το τοπίο παραμένει γνώριμο κατά βάση, με την προσθήκη ενός ολοκαίνουργιου μοτέρ και μιας ισχυρότερης έκδοσης. Στην βάση της γκάμας τοποθετείται ο γνωστός 1.200αρης τούρμπο των 116 ίππων και 185 Nm, που έχει κάνει ήδη καριέρα στα Auris και C-HR. O υπερτροφοδοτούμενος 4κύλινδρος είναι διαθέσιμος αποκλειστικά με το 6αρι χειροκίνητο κιβώτιο και μόνο στο Hatchback και το Touring Sport. Ο 1.600αρης ατμοσφαιρικός των 132 ίππων, προσφέρεται μόνο στο Corolla Sedan.
Διαβάστε επίσης: Νέα σπέσιαλ Toyota Aygo x-style και x-cite
Στο υβριδικό «στρατόπεδο» τώρα, έχουμε μεγάλα νέα. Ο 1.800αρης κινητήρας, που λειτουργεί σε κύκλο Attkinson αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους και είναι διαθέσιμος σε όλες τις μορφές αμαξώματος. Η μέση τιμή της κατανάλωσης εντυπωσιάζει και ανέρχεται σε μόλις 3,3 λίτρα/100 χλμ. Ακόμα πιο εντυπωσιακός, ωστόσο, είναι ο ολοκαίνουργιος 2λιτρος των συνδυαστικών 180 ίππων με τις υψηλές επιδόσεις και τη χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Toyota, το Hatchback μπορεί να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 7,9 δλ. (8,1 το Touring Sports, με το Sedan να μην διαθέτει το συγκεκριμένο σύνολο) και να καταναλώσει κατά μέσο όρο 3,7 λίτρα/100 χλμ! Αξίζει να σημειωθεί μάλιστα, πως η εν λόγω υβριδική συνέργεια θα αποτελέσει την βάση για την κορυφαία έκδοση GRMN.
Έκδοση | 1.8L Hybrid | 2.0L Hybrid | ||
Κινητήρας (κ.εκ.) | 1.798 | 1.987 | ||
Ισχύς συνδυαστική (PS/σ.α.λ.) | 122/5.200 | 180/6.000 | ||
Ροπή θερμικού κινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 142/3.600 | 190/4.400-5.200 | ||
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (PS) | 72 | 109 | ||
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 163 | 202 | ||
0-100 χλμ./ώρα δλ. (HB/TS/SDN) | 10,9/11,1/11,0 | 7,9/8,1/- | ||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | 180 | ||
Κατανάλωση λτ./100 χλμ. (HB/TS/SDN) | 3,3/3,3/3,4 | 3,7/3,7/- | ||
Εκπομπές CO2 γρ./χλμ. (HB/TS/SDN) | 76/76/77 | 85/84/- | ||
Βάρος κιλά (HB/TS/SDN) | 1.285/1.290/1.310 | 1.340/1.370/- | ||
Έκδοση | 1.2T | 1.2T | 1.6L (SDN) | 1.6L Multidrive S (SDN) |
Κινητήρας (κ.εκ.) | 1.197 | 1.197 | 1.598 | 1.598 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 116/5.200-5.600 | 116/5.200-5.600 | 132/6.400 | 132/6.400 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 185/1.500-4.000 | 185/1.500-4.000 | 159/4.400 | 159/4.400 |
Ταχύτητες | 6 | Multidrive S | 6 | Multidrive S |
0-100 χλμ./ώρα δλ. | 9,3 (HB)/9,6 (TS) | 10,0 (HB)/10,3 (TS) | 9,7 | 10,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 200 | 195 | 200 | 190 |
Κατανάλωση λτ./100 χλμ. | 5,2 (HB)/5,6 (TS) | 5,2 (HB)/5,8 (TS) | 5,7 | 5,5 |
Εκπομπές CO2 γρ./χλμ. | 119 | 116 | 130 | 125 |
Βάρος (κιλά) | 1.240 (HB)/1.305 (TS) | 1.255 (HB)/1.315 (TS) | 1.185 | 1.185 |
HB: Hatchback, TS: Touring Sports, SDN: Sedan