Για να είμαστε ειλικρινείς υπάρχει αντικειμενική δυσκολία στο να θυμάται κανείς -και ακόμα περισσότερο, να εντοπίζει τις διαφορές- τις ανανεώσεις που δέχονται τα Toyota GT86/Subaru BRZ. Βάλτε στην εξίσωση και τις ειδικές εκδόσεις που παρουσιάζονται κατά καιρούς. Δεν θέλει πολύ για να «χαθεί η μπάλα».
Δείτε ακόμα: Ακόμα μια ειδική έκδοση για το Toyota GT86
Για το έτος 2019, λοιπόν, το Subaru BRZ ανανεώνεται στα σημεία προκειμένου να διατηρήσει ζωντανό το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού. Από τι αποτελείται τώρα το φρεσκάρισμα; Όπως αναφέρει η Subaru υπάρχουν νέα ακροπτερύγια, τα οποία εξομαλύνουν τους στροβιλισμούς του αέρα στο ύψος των πίσω θόλων, μαζί με αναθεωρημένο λόγο αμορτισέρ-ελατηρίων προκειμένου το ιαπωνικό κουπέ να είναι ακόμα πιο άμεσο στις εντολές του οδηγού, χωρίς να χάσει την ομοιογένειά του.
Η μεγαλύτερη τροχοπέδη στην εμπορική του πορεία (και του Toyota GT86), ωστόσο, δεν έλαβε κάποια βελτίωση. Και μιλάμε φυσικά για την ιπποδύναμη, η οποία θεωρείται ως η κύρια υπαίτιος για την μέτρια εμπορική πορεία των δυο -εξαιρετικών κατά τα άλλα- σπορ μοντέλων. Η υπερπροσφορά ίππων στην κατηγορία των μικρών GTI και των hot hatches, έχουν κάνει τους 205 ίππους και τα 211 Nm ροπής του 2.0λιτρου boxer κινητήρα να μοιάζουν πολύ λίγα. Βέβαια από την πρώτη ημέρα που παρουσιάστηκαν, τα GT86/BRZ ξεκαθάρισαν πως στόχο έχουν την προσφορά οδηγικής απόλαυσης, ακρίβειας και αμεσότητας. Παρόλα αυτά, o κόσμος συνεχίζει να επικεντρώνεται στα 7,4 δλ. που απαιτούνται για το 0-100 και τα 210 χλμ./ώρα της τελικής, νούμερα που είναι κατά πολύ υποδεέστερα από αυτά ενός Hyundai i30N Performance, ας πούμε (6,1 δλ. και 250 χλμ./ώρα αντίστοιχα), το οποίο είναι και φθηνότερο.
Διαβάστε επίσης: Με «αύρα» STI το νέο Subaru BRZ STI Sport
Οι Ιάπωνες δηλώνουν αισιόδοξοι για το μέλλον των δυο «αδερφών» κι εμείς περιμένουμε την επόμενη ειδική έκδοση.