Οι Σουηδοί είναι εξπέρ στην κατασκευή αυτοκινήτων κατάλληλων για χιόνια και πάγους. Φυσιολογικό βέβαια, καθώς έχουν τον Αρκτικό Κύκλο σαν παιδική χαρά. H Polestar το αποδεικνύει/επιδεικνύει έμπρακτα, με τη σειρά Arctic Circle Edition που προικίζει τα μοντέλα 2, 3 και 4.
Σύσσωμη η γκάμα της φίρμας από το Γκέτεμποργκ δέχεται τις «αρκτικές» περιποιήσεις, οι οποίες καταρχάς περιλαμβάνουν μια αγωνιστική χροιά στην εμφάνιση και το στήσιμο. Και τα 3 Polestar εξοπλίζονται με νέες ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Öhlins, που αυξάνουν την απόσταση από το έδαφος κατά 20-40 χλστ. (ανάλογα το μοντέλο). Οι λευκές ζάντες της OZ Racing (19 και 20 ιντσών, επίσης αναλόγως μοντέλου) έρχονται «ταμάμ» στο παρουσιαστικό, αλλά και στο πρακτικό σκέλος με το συνδυασμό των χιονολάστιχων της Pirelli. Εννοείται ότι δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα έξτρα LED στον εμπρός προφυλακτήρα (στα 2 και 4), ούτε η σχάρα οροφής και όλα τα παρελκόμενα (στα 2 και 3). Γενικά πάντως, το 3άρι εμφανίζεται πιο «θωρακισμένο» από τα τρία. Στο εσωτερικό αντίθετα, το 4άρι κάνει τη διαφορά με το υδραυλικό χειρόφρενο, ενώ τόσο αυτό όσο και τα 2-3 εφοδιάζονται με μπάκετ της Recaro.
Την κίνηση των τριών αλπινιστών της Polestar αναλαμβάνουν δυο ηλεκτροκινητήρες, συν το Performance Pack των Σουηδών, που παράγουν συνδυαστικά 476 ίππους/740 Nm στο Polestar 2 και 544 ίππους/910 Nm στα 3-4. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, ωστόσο τα κανονικά Polestar 2/3/4 θέλουν 4,0 και 4,5 δλ. αντίστοιχα για το 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 210 χλμ./ώρα. Τα Arctic Circle πιθανότατα να μην απέχουν πολύ, έχοντας το πλεονέκτημα της δυνατότητας για εμπειρίες τέρμα γκάζι στο χιόνι και τον πάγο.
Δυστυχώς, τις εμπειρίες αυτές δεν θα τις ζήσουν υποψήφιοι αγοραστές. Τα τρία Polestar Circle Edition θα παραμείνουν μοναδικά, μακριά από το στάδιο της παραγωγής. Δεν αποκλείεται, πάντως, κάποια από τα αξεσουάρ να περάσουν στη λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού.