Η Genesis ανανεώνει αισθητικά και τεχνολογικά το μεσαίο της SUV, τονώνοντας την ήδη δυναμική του εμφάνιση και εμπλουτίζοντας το εσωτερικό με επιπλέον ψηφιακότητα, όπως υποδηλώνει η ύπαρξης μια χορταστικής νέας οθόνης 27 ιντσών.
Στο εξωτερικό του νέου GV70 εξακολουθεί να δεσπόζει η τεχνοτροπία «Athletic Elegance» και τα τετραπλά φωτιστικά σώματα (Quad Lamps) εμπρός-πίσω, με τις αλλαγές να περιορίζονται στους νέους προφυλακτήρες (ειδικά τον μπροστινό), τη νέα μάσκα (με πλέγμα πλέον), την εμπλουτισμένη χρωματική παλέτα και τις ανασχεδιασμένες 19άρες ζάντες, οι οποίες -σύμφωνα με τους Κορεάτες- εμπνέονται από τους έλικες των αεροπορικών κινητήρων. Το GV70 Sport έχει ακόμα πιο επιθετικό προφυλακτήρα με αιχμηρές εισαγωγές, μεγαλύτερες ζάντες 21 ιντσών, μαύρο χρώμιο στο διαχύτη και νέα μάσκα G-Matrix Crest.
Εντός της καμπίνας τώρα, είτε μιλάμε για το απλό είτε για το Sport, το νέο G70 κεντρίζει όλα τα βλέμματα με τη νέα OLED οθόνη αφής των 27 ιντσών, που καταλαμβάνει το πάνω μέρος του ταμπλό και αντικαθιστά τις προηγούμενες οθόνες για ψηφιακό πίνακα οργάνων (12,3 ιντσών) και σύστημα πολυμέσων (14,5 ίντσες). Αλλαγή που επέβαλε ανασχεδιασμό στο ταμπλό, με τους σχεδιαστές να βάζουν τις πινελιές τους και στην κεντρική κονσόλα όπου αναβαθμίζει την εικόνα ο επιλογέας «Crystal Sphere», που πρωτοείδαμε στο GV60.
Στη γκάμα των κινητήρων, η μεγάλη αλλαγή αφορά την κατάργηση -όπως και σε όλα τα Genesis- του 2.2λτ. ντίζελ. Ο 2.5άρης τετρακύλινδρος τούρμπο T-GDI των 304 ίππων στις 5.800 σ.α.λ. και 421 Nm στις 1.650-4.000 σ.α.λ. αναλαμβάνει τη βάση στη θέση του πετρελαιοκινητήρα, ενώ την κορυφή καταλαμβάνει ο 3.5 V6 twinturbo των 380 ίππων επίσης στις 5.800 σ.α.λ. και 530 Nm στις 1.300-4.500 σ.α.λ. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με 8άρι αυτόματο κιβώτιο και κίνηση πίσω, με την τετρακίνηση να διατίθεται προαιρετικά. Κανονικά συνεχίζει το ηλεκτρικό GV70 Electrified, με τους 2 ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω), τα 489 άλογα/700 Nm, τη μπαταρία 84 kWh και τα 400-423 χλμ. μέγιστης αυτονομίας.