H Volvo σταματάει αυτό το καλοκαίρι την παραγωγή του V40, δίνοντας έτσι ένα τέλος στην παρουσία της στην κατηγορία των μικρομεσαίων hatchback. Το νέο Volvo V40 θα είναι τελείως διαφορετικό, καθώς αναμένεται να είναι ένα crossover μοντέλο!
Απόλυτα λογική μεταστροφή μιας και τα crossover είναι ιδιαίτερα αγαπητά στο αγοραστικό κοινό, κερδίζοντας συνεχώς έδαφος από τις υπόλοιπες κατηγορίες. Έτσι λοιπόν το νέο Volvo V40 θα μας έρθει «ψηλότερο», όπου όπως επισήμανε κι ο CEO της Volvo Ευρώπης, κ. Lex Kerssemakers, το μεγαλύτερο ύψος μπορεί να διευκολύνει τους σχεδιαστές να προσαρμόσουν ευκολότερα τις μπαταρίες των μελλοντικών ηλεκτροκίνητων εκδόσεων.
Δείτε ακόμη: Δοκιμή Volvo XC40 T3 1.5 λτ. 156 PS
Και συνέχισε λέγοντας: «Υπάρχουν δύο trend στο κλάδο μας που πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπόψη μας: Πρώτον, υπάρχουν οι οδηγοί που θέλουν να κάθονται ψηλά και δεύτερον είναι η επιτακτική ανάγκη πλέον για δημιουργία μίας ηλεκτρικής παραλλαγής του εκάστοτε μοντέλου. Ένα συμβατικό hatchback αμάξωμα δεν προσφέρει αρκετό χώρο για να φιλοξενήσει μια μεγάλη μπαταρία που θα μας επιτρέψει να πετύχουμε την αυτονομία των 300 χλμ., που έχουμε βάλει στόχο». Το νέο Volvo V40 θα βασιστεί στην πλατφόρμα CMA της Volvo, που αναπτύχθηκε από κοινού με την Geely και είναι η ίδια με αυτή που χρησιμοποιεί το XC40. Όπως ανέφερε ο κ. Kerssemakers, οι ιθύνοντες της μάρκας ακόμα σκέφτονται τον ακριβή τύπο του αμαξώματος που θα έχει το νέο Volvo V40.
Διαβάστε επίσης: Χρονιά ρεκόρ το 2018 για τη Volvo και στην Ελλάδα
Αν όμως σκέφτονται να προσφέρει ψηλή θέση οδήγησης, τότε κάτι όπως το Concept 40.2 (το εικονιζόμενο μοντέλο) είναι πολύ πιθανό να περάσει στη παραγωγή. Κι όπως τόνισε το αφεντικό της Volvo στην Ευρώπη: «Τα λάθη στον τύπο του αμαξώματος δεν επιτρέπονται στη μάρκα μας. Άλλωστε τέτοια λάθη κοστίζουν ακριβά. Τα πολύ εντυπωσιακά και μοντέρνα αμαξώματα δεν είναι πάντα επιτυχημένα και η αίγλη τους φθίνει μετά από 2-3 χρόνια. Θέλουμε να μένουμε στην κορυφή».