Μπορεί η Volvo να έχει απομακρυνθεί από την Polestar, όμως το όνομά της μια χαρά το βάζει στις νέες ειδικές εκδόσεις των XC60 και S60. Τα Polestar Engineered ξεχωρίζουν για τον σπορ χαρακτήρα και το δυναμισμό της εξωτερικής τους σχεδίασης, η οποία χαρακτηρίζεται από τη ματ βαφή.
Συγκεκριμένα, τις ματ μεμβράνες της 3M που ντύνουν τα δυο σουηδικά μοντέλα. Τα χρώματα Matte Silver (αυτό στο S60) και Matte Indigo (στο XC60) κάνουν τρομερή αντίθεση με τις επιχρωμιωμένες ζάντες (20 ιντσών στο σεντάν, 22 ιντσών στο SUV) και τις κίτρινες εξαπίστονες δαγκάνες (Brembo στο S60, Akebono στο XC60) πίσω τους, που «μαγκώνουν» μεγαλύτερες αεριζόμενες δισκόπλακες. Τα σήματα «Polestar Engineered» και οι σπορτίβ προσθήκες σε προφυλακτήρες-μαρσπιέ δεν θα μπορούσαν να λείπουν, ούτε τα μπάκετ δερμάτινα καθίσματα στο εσωτερικό.
Εκεί όλα τα βλέμματα πέφτουν στις κίτρινες ζώνες, που μεταφέρουν την οπτική αίσθηση των φρένων στην καμπίνα. Τα premium ηχοσυστήματα της Harman Kardon (στο S60) και της Bowers & Wilkins (στο XC60) επίσης είναι παρόντα, όπως και οι ιδιαίτερες πινελιές (βλέπε σημαία Σουηδίας στα πλαϊνά των εμπρός καθισμάτων) που δίνουν το δικό τους τόνο στα δυο Polestar Engineered.
Τον πραγματικό τόνο, βέβαια, δίνει το plug-in υβριδικό σύστημα του 2.0λιτρου τετρακύλινδρου τούρμπο βενζινοκινητήρα και του ηλεκτροκινητήρα πίσω, που παράγει συνδυαστικά 455 ίππους (310 άλογα/400 Nm το θερμικό, 145 ίππους/309 Nm το θερμικό μοτέρ) και προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ. το S60 T8, ενώ το βαρύτερο και πιο ογκώδες XC60 T8 θέλει 0,6 δλ. παραπάνω (4,9 δλ.). Φυσικά αμφότερα, όπως όλα τα καινούργια Volvo, περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα, την ώρα που το στήσιμο είναι καθήκον των ενεργών αμορτισέρ της Öhlins. Η μπαταρία των 14,7 kWh τέλος, μπορεί να προσφέρει ως 85 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας.
Τα S60/XC60 Polestar Engineered θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στην αγορά της Γερμανίας, με τιμές που ξεκινούν από τις 80.480 ευρώ για το S60 και τις 94.680 ευρώ για το XC60.