Τρία χρόνια μετά το λανσάρισμά του και με πωλήσεις που έχουν ξεπεράσει στην Ευρώπη τα 60.000 αυτοκίνητα, το Hyundai Ioniq ανανεώνεται σε σχεδιασμό, τεχνολογία και απόδοση. Να σημειωθεί ότι από την κυκλοφορία του το 2016, το Ioniq ξεκίνησε να διατίθεται σε τρεις ηλεκτρικές εκδόσεις, ως υβριδικό, υβριδικό με πρίζα (plug-in hybrid) και πλήρως ηλεκτρικό.
Δείτε ακόμη: Έρχεται τετρακίνητο Hyundai i30 N!
Εξωτερικά, το ανανεωμένο Ioniq ξεχωρίζει κυρίως από τη νέου σχεδιασμού μάσκα που υπάρχει σε όλες τις εκδόσεις, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και τα νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου διαμέτρου 15-17 ιντσών. Επίσης, στην γκάμα των χρωμάτων του προστέθηκαν τέσσερις νέες αποχρώσεις, οι Fluidic Metal, Electric Shadow, Liquid Sand και Typhoon Silver.
Αλλαγές έχουν γίνει και στο εσωτερικό του, οι οποίες αφορούν τις νέες δερμάτινες επενδύσεις και διακοσμητικά, καθώς και την ανασχεδιασμένη κονσόλα κάτω από τη μεγάλη οθόνη των 10,25 ιντσών, με το σύστημα πλοήγησης Audio Visual Navigation. Βελτιωμένη με την σειρά της είναι και η LCD οθόνη των 7 ιντσών του πίνακα οργάνων. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνεται –μεταξύ άλλων- και το σύστημα Hyundai Blue Link, μέσω του οποίου ο οδηγός του Ioniq μπορεί να δει από το κινητό του τηλέφωνο πολλές πληροφορίες σχετικά με την φόρτιση της μπαταρίας του ηλεκτρικού και plug-in hybrid.
Διαβάστε επίσης: Νέο Hyundai Sonata Hybrid με επαναστατικό κιβώτιο και φωτοβολταϊκά
To αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 136 ίππων και 295 Nm ροπής, το οποίο αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 38,3 kWh (από 28 kWh πριν), εξασφαλίζοντας αυτονομία 294 χιλιομέτρων. Για να φορτίσει από 0-80% σε οικιακή πρίζα χρειάζονται 6 ώρες και 5 λεπτά, ενώ σε ταχυφορτιστή 100 kW απαιτούνται 54 λεπτά.
Το Ioniq Hybrid και Plug-in hybrid διαθέτουν κινητήρα 1.6 λτ. GDI κύκλου Atkinson, ισχύος 105 ίππων και 147 Nm ροπής. Το ηλεκτρικό μοτέρ στο υβριδικό έχει ισχύ 43,5 ίππους και ροπή 170 Nm και στο plug-in hybrid αποδίδει 60,5 ίππους και 170 Nm ροπή. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 141 ίππους και τα 265 Nm ροπής. Στο Ioniq plug-in hybrid η μπαταρία χωρητικότητας 8,9 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 52 χλμ. και επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κινείται μόνο με ρεύμα έως τα 120 χλμ./ώρα.