Ακόμα και να μην το υπογράμμιζε η Toyota, ο συσχετισμός του GR Yaris με την Celica GT-Four θα ήταν αυτονόητος. Το ιαπωνικό hot hatch εκτός από μια εξαιρετική rally replica, αποτελεί συνεχιστή της παράδοσης ενός εκ των πιο επιτυχημένων ονομάτων στην Ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Από την ST165 μέχρι την ST205 και ένα διάστημα 6 ετών (1990-1995), οι Celica GT-Four κατέκτησαν 6 τίτλους στο WRC (4 Οδηγών -2 Carlos Sainz, από 1 Juha Kankkunen και Didier Auriol- και 2 Κατασκευαστών, εκ των οποίων δυο σερί νταμπλ το 1993 και ’94). Και μάλιστα κόντρα στην αυτοκρατορία της Lancia Delta Integrale. Τα ιαπωνικά κουπέ στα χρώματα της Castrol (από τo 1993 και μετά) χαράχτηκαν στο θυμικό όλων, δημιουργώντας μια κληρονομιά που τελικά κατάφερε να συνεχίσει το Yaris WRC, πάνω από 20 χρόνια αργότερα. Το GR Yaris δεν ξέχασε το ένδοξο παρελθόν και μέσω της Melvyn Evans Motorsport, έβαλε την παραδοσιακή φορεσιά της Celica!
Η αγγλική ομάδα έντυσε το GR Yaris Rally2 στην ιστορική τριχρωμία της ιαπωνικής φίρμας λιπαντικών, εν όψει της νέας σεζόν του Βρετανικού Πρωταθλήματος Ράλλυ. Στα αποκαλυπτήρια του αυτοκινήτου δεν γινόταν να λείπει η εμβληματική πρόγονος και πηγή έμπνευσης, η οποία χαρίζει τις πινελιές της και στα δύο GR Yaris Rally2 που κατεβάζει η Castrol MEM Rally Team. Οι Meirion Evans-Jonathan Jackson και Chris Ingram-Alex Kihurani θα προσπαθήσουν να φανούν αντάξιοι της «βαριάς φανέλας», βάζοντας τα δυνατά τους για την κατάκτηση του τίτλου.
Σύμμαχοί τους ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενο κινητήρας των 1.6 λίτρων, χωρίς υβριδική υποβοήθηση, απόδοσης 291 ίππων και 430 Nm – όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2. Ένα 5άρι σειριακό κιβώτιο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο του συμπλέκτη μεταξύ των αξόνων, ώστε να απεμπλέκεται ο μπροστινός και ο πίσω άξονας χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο. Όσο για την Celica GT-Four; Περίπου ίδια ισχύς (300 ίπποι και 420 Nm) και 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, πάντα σε συνδυασμό με σύστημα τετρακίνησης.