Η ναυαρχίδα των Hyundai SUV περνάει στη δεύτερη γενιά της, μοιάζοντας να είναι βγαλμένη από ταινία. Το νέο Palisade δεν κρατάει κανένα σχεδιαστικό στοιχείο με το απερχόμενο, ενστερνίζεται ένα προφίλ που όμοιό του δεν βρίσκεις παρά σε πρωτότυπα, ενώ παράλληλα ετοιμάζεται για την ενδοοικογενειακή «μάχη» με το Ioniq 9.
Σχεδιαστικά, δεν χρειάζεται υπερβολική ανάλυση. Αγνώριστο σε σχέση με πριν μπροστά, έχοντας μια φωτεινή ταυτότητα να το καθιστά μοναδικό όχι μόνο στην κατηγορία, αλλά στο σύνολο των προσφερόμενων SUV. Πίσω το προφίλ μένει πιστό στα πρότυπα του σημερινού, αλλά με εντονότερη την παρουσία LED και την επέκτασή τους ακόμα πιο χαμηλά στον πίσω προφυλακτήρα, σχεδόν μέχρι το μέσο του, ενώ οι περίτεχνα σχεδιασμένες ζάντες φτάνουν τις 21 ίντσες. Παρά το ογκώδες παρουσιαστικό, πάντως, ο αεροδυναμικός συντελεστής βρίσκεται στο αξιοσημείωτο Cd 0,31.
Οι διαστάσεις «ρίχνουν» με άνεση στο προηγούμενο, καθώς το μήκος κερδίζει 63,5 χλστ. και ξεπερνάει πλέον τα 5 μέτρα (5.043 χλστ. αντί 4.980 χλστ.), ενώ ακόμα μεγαλύτερη είναι η αύξηση στο μεταξόνιο (2.968 χλστ. αντί 2.900 χλστ). Κάτι που μεταφράζεται σε ακόμα πλουσιότερους χώρους εσωτερικά. Χαρακτηριστικό το γεγονός ότι πλέον χωράνε μέχρι 9 άτομα, τη στιγμή που το τρέχον μένει στους 7. Εντελώς διαφορετική και η εικόνα, με το τετράκτινο τιμόνι μπροστά από τον οδηγό και τις δίδυμες οθόνες των 12,3 ίντσων να στεγάζονται σε ένα ιδιαίτερα διαμορφωμένο ταμπλό, όπου το πάνω μέρος του αγκαλιάζει το υπόλοιπο. Η κεντρική κονσόλα είναι φαρδιά και με τεράστιους αποθηκευτικούς χώρους, καθότι η ευρυχωρία συγκαταλέγεται στα πολύ μεγάλα ατού του νέου Palisade.
Από πλευράς κινητήρων, για πρώτη φορά το μηχανοστάσιο υποδέχεται υβριδική τεχνολογία. Η κορυφαία έκδοση έχει αυτό το προνόμιο, αξιοποιώντας το συνδυασμό ενός 2.5άρη τετρακύλινδρου τούρμπο και 2 ηλεκτροκινητήρων, συνολικής απόδοσης 335 ίππων και 460 Nm, ικανό να ρυμουλκήσει ως 1.814 κιλά. Η βασική έκδοση κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V6 3.5 λίτρων, που παράγει 295 ίππους και 355 Nm ροπής, διαθέσιμη τόσο σε μπροστοκίνητη όσο και τετρακίνητη διάταξη. Στη δεύτερη, δε, μπορεί να τραβήξει ως 2.267 κιλά! Ειδοποιός διαφορά μεταξύ απλού και Hybrid Palisade, το κιβώτιο: 8άρι στο ατμοσφαιρικό, 6άρι στο υβριδικό.