Η Celica ST185 GT-Four είναι το πιο επιτυχημένο αγωνιστικό της Toyota, μετρώντας 4 σερί τίτλους Οδηγών και 2 συνεχόμενους Κατασκευαστών. Το 1990 ο Carlos Sainz κατέκτησε τον τίτλο, ενώ από το ’92 μέχρι το ’94 ο «Matador», μαζί με τους Juha Kankkunen και Didier Auriol μετέτρεψαν το πρωτάθλημα σε «τσιφλίκι» τους, στέφοντας παράλληλα την Toyota πρωταθλήτρια το ’93 και ’94 (Φιλανδός και Γάλλος τις κούπες στο Οδηγών, αντίστοιχα).
Προς τιμήν του Ισπανού, που ήταν ο πρώτος πρωταθλητής με Toyota (και ο μοναδικός μέχρι σήμερα, με 2 τίτλους για την ιαπωνική φίρμα) παρουσιάστηκε το 1991 η ομώνυμη, πολιτική GT-Four. Το αυτοκίνητο κατασκευάστηκε με γνώμονα τις ανάγκες homologation και η παραγωγή του περιορίστηκε στις 5.000 μονάδες. Ο 2λιτρος τούρμπο 3S-GTE απέδιδε 208 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ισχύς που κατέληγε στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος τετρακίνησης All-Trac, με Viscous μπλοκέ κεντρικό διαφορικό και προαιρετικά, Torsen πίσω. Σε συνδυασμό με το 5άρι χειροκίνητο κιβώτιο, τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονταν σε 7,8 δλ. και η τελική έφτανε στα 230 χλμ./ώρα.
H συγκεκριμένη είναι η υπ’ αριθμόν 4.123 και έχει διατηρηθεί τόσο σε εξαιρετική, όσο και εργοστασιακή κατάσταση. Μέχρι και οι «μαμά» 15άρες παραμένουν στις άκρες τις Γιαπωνέζας, καθότι ο ιδιοκτήτης αντιστάθηκε στον πειρασμό των λευκών πολυάκτινων 17άρων της OΖ που φόρεσαν aftrermarket πολλές Celica Carlos Sainz. Αυτός, μαζί με τα λίγα χιλιόμετρα (123.000) και φυσικά τη συλλεκτικότητα της έκδοσης, είναι οι λόγοι που η τιμή φτάνει στις 28.500 ευρώ.