Μετά την παντοκρατορία στη μεγάλη κατηγορία, η Toyota θέλει να κάνει το ίδιο και στη Rally2. «Όπλο» της και εδώ το GR Yaris, που σκοπεύει να σπάσει το μονοπώλιο της Skoda και να δώσει ομηρικές μάχες τόσο με το Fabia RS Rally2, όσο και με το i20 N Rally2.
Η Gazoo Racing έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη φωτογραφία του αγωνιστικού στην τελική του μορφή, το οποίο στοχεύει στη δημιουργία αντίστοιχου σερί με εκείνο του Rally1. Βέβαια εδώ θα έρθει και αντιμέτωπο με μια τέτοια κυριαρχία, καθώς η Skoda σαρώνει τον ανταγωνισμό στην κατηγορία χρόνια τώρα. Σε αντίθεση με το GR Yaris του Kalle Rovanpera, ο μικρός αδερφός ενδέχεται να μη συμμετάσχει στον παραδοσιακά πρώτο αγώνα της χρονιάς. Το αυτοκίνητο θα ριχτεί στις ειδικές διαδρομές από το μέσο, ενδεχομένως και μετά, της σεζόν με απώτερο σκοπό να είναι πανέτοιμο για του χρόνου, που θα ξεκινήσει να διεκδικεί νίκες από την αρχή.
Η πρώτη προσπάθεια της Toyota στη δεύτερη τη τάξει κλάση του WRC δεν συνοδεύεται από επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά λογικά εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.6 λίτρων, χωρίς υβριδική υποβοήθηση, απόδοσης 291 ίππων και 430 Nm – όπως όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Rally2. Ένα 5άρι σειριακό κιβώτιο συνεργάζεται με σύστημα τετρακίνησης, το οποίο διαθέτει ηλεκτροϋδραυλικό έλεγχο του συμπλέκτη μεταξύ των αξόνων, ώστε να απεμπλέκεται ο μπροστινός και ο πίσω άξονας χρησιμοποιώντας το χειρόφρενο. Όπως είναι φυσικό, το πλαίσιο έχει ενισχυθεί σε κάθε σημείο συγκριτικά με του GR Yaris παραγωγής, όντας πλέον «δεμένο» με roll cage προδιαγραφών FIA. Αρκετά πάνελ του αμαξώματος κατασκευάζονται από ανθρακονήματα, ενώ και η ανάρτηση είναι πλήρως ρυθμιζόμενη.
Πάμε να το δούμε σε δοκιμές στο χιονισμένο Μόντε Κάρλο, με τον Stephane Lefebvre πίσω από το τιμόνι και τον Andy Malfoy στο δεξί μπάκετ.