«Κλειδώνει» η επιστροφή της Toyota Celica!

Τελευταία φορά που είδαμε Celica, ήταν 15 χρόνια πίσω. Το 2006 έπεσαν οι τίτλοι τέλους και έκτοτε οι φήμες για αναβίωση δεν σταμάτησαν να κυκλοφορούν. Πολλοί θεώρησαν πως με το GT86 (από την επόμενη γενιά «GR86») οι Ιάπωνες πρακτικά ανέστησαν το πνεύμα της Celica – αλλά όχι το όνομα. Πλέον, όμως, δείχνουν ξεκάθαρα διάθεση να ολοκληρώσουν τη δουλειά.

O πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, μίλησε στην εφημερίδα της εταιρίας και παραδέχτηκε ότι η επιστροφή της Celica είναι πιο κοντά από ποτέ. Ο 67χρονος επιχειρηματίας παραβρέθηκε σε αγώνα ράλλυ, όπου βρισκόταν και ο Juha Kankkunen για το προμοτάρισμα του υδρογονοκίνητου GR Yaris, οπότε ήταν σχεδόν αυτονόητο πως θα δεχόταν ερωτήσεις τόσο σχετικά με το hot hatch, όσο και το ενδεχόμενο comeback του πνευματικού του πατέρα. Και εκεί ήρθαν οι εν μέρει αποκαλύψεις: «Δεν είναι τυχαίο που βρίσκεται εδώ ο Kankkunen. Μιλάμε για τον Mr. Celica. Τον άνθρωπο που πήρε το τέταρτό του πρωτάθλημα με αυτό το αυτοκίνητο (σ.σ. το 1993, με την GT-Four ST185). Σκεφτείτε γιατί τον χρησιμοποιώ τόσο συχνά στα events μας. Για μαντέψτε!»

 

Κάτι ανάλογο είχε δηλώσει και ο νέος CEO του ιαπωνικού κολοσσού, Tsuneji Sato, όταν είχε πυροδοτήσει «βόμβα» λέγοντας πως θα ήθελε να δει την Celica και πάλι στη  στη γκάμα της Toyota! Εντελώς συμπτωματικά και τότε σε αγώνα ράλλυ, με τον Kankkunen παρόντα. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση, οπότε καταλαβαίνουμε πως το σενάριο για comeback του «Τσέλιγκα» είναι πιο βάσιμο από ποτέ. Κινητήρες και συστήματα μετάδοσης πάντως, υπάρχουν.

Ο 2.0λιτρος υβριδικός των 197 ίππων, ας πούμε, είναι «ταμάμ» για μια βασική δικίνητη Celica. Ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο των 261/272  ή 304 ίππων από τα GR Yaris και GR Corolla αντίστοιχα, ιδανικός για την αναβίωση της GT-Four. Για να δούμε πότε θα πει επιτέλους το «ναι» η φίρμα από το Αΐτσι.

Get it on Google Play Download on the App Store