Τέτοιος συνδυασμός ισχύος, τιμής αλλά και κατανάλωσης -όπως θα διαβάσετε παρακάτω, δεν υπάρχει σε κανένα άλλο καινούργιο αυτοκίνητο στην αγορά. Και δεν είναι μόνο αυτά, αφού το συγκεκριμένο μοντέλο διαθέτει κι άλλα χαρίσματα, αποτελώντας μια «χρυσή» επιλογή στην πολύ δημοφιλή κατηγορία των supermini.
Το αυτοκίνητο που έχει βάλει στο… μάτι ο ανταγωνισμός, είναι το MG3 Hybrid+, το οποίο κέρδισε επάξια τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2025 για την Ελλάδα». Λογικό γιατί είναι ένα μοντέλο που βρίσκεται στην καρδιά του αγοραστικού ενδιαφέροντος και καλύπτει με το παραπάνω όσους θέλουν ένα νέο αμάξι για να μετακινούνται με άνεση και μεγάλη οικονομία στην πόλη, αλλά και να έχει τη δύναμη για να κάνει μακρινά ταξίδια ξεκούραστα και με ασφάλεια. Παράλληλα, ο κάτοχος του MG3 Hybrid+ είναι ξέγνοιαστος για πολλά χρόνια και χιλιόμετρα, αφού καλύπτεται με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση ή 150.000 χλμ. και με 7 έτη οδική βοήθεια 24/7.
Η τιμή των 19.950 ευρώ που ξεκινά (με την προσφορά) το MG3 Hybrid+ είναι πραγματικά ασυναγώνιστη, αφού τα ίδια περίπου λεφτά άλλες εταιρίες προσφέρουν μικρά χάτσμπακ με κινητήρες αμιγώς βενζίνης και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Πρόσθετη αξία δίνει ο εξοπλισμός που διαθέτει από την πρώτη έκδοση Excite, στην οποία ανήκουν infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών με εφαρμογή MG iSMART Lite για απομακρυσμένο έλεγχο και πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, ψηφιακή οθόνη οδηγού 7 ιντσών, αυτόματος κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, 4 θύρες USB κ.ά. Επιπλέον η MG είναι γενναιόδωρη και ως προς τις διαστάσεις του MG3, μιας και με μήκος 4.113 χιλιοστά είναι το μεγαλύτερο supermini.
Στα βασικά σημεία αναφοράς του MG3 Hybrid+ ανήκει το πολύ αποδοτικό υβριδικό του σύστημα με τη συνδυαστική ισχύ των 195 ίππων. Μπορεί το νούμερο αυτό στο άκουσμά του να «τρομάζει» κάποιους από πλευράς κατανάλωσης ή φιλικότητας στην οδήγηση, όμως στην πράξη εντυπωσιάζει με το πόσο λίγη βενζίνη καίει και πόσο εύκολο είναι το αυτοκίνητο στους χειρισμούς. Στην πόλη όπου διανύει εκατοντάδες μέτρα με μόνο τον ηλεκτροκινητήρα, καταναλώνει κάτω από τα 4 λτ./100 χλμ. Ακόμα και σε πιο πιεσμένους ρυθμούς σε ανοιχτούς δρόμους ή επαρχιακούς ορεινούς, η κατανάλωση μόλις που περνά τα 5 λτ./100 χλμ. Σημαντικό επίσης το γεγονός ότι εκπέμπει 100 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο. Οικονομικό μεν, αλλά και γρήγορο δε όποτε απαιτηθεί από τον οδηγό, τόσο κατά τις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8 δλ.), όσο και εν κινήσει (80-120 χλμ./ώρα σε 5 δλ.).
Το Hybrid+ σύνολο αποτελείται από το ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ των 136 ίππων και 250 Nm ροπής και τον ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. κύκλου Άτκινσον απόδοσης 102 ίππων και 128 Nm. Το ηλεκτρομοτέρ τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh ενεργειακής χωρητικότητας και η μετάδοση γίνεται με υβριδικό αυτόματο κιβώτιο 3 ταχυτήτων. Στο δρόμο το MG3 είναι άνετο και από πλευράς ρυθμίσεων των αναρτήσεων, ηχομόνωσης και ποιότητας κύλισης, γεγονός που αν μη τι άλλο εκτιμούν όλοι οι επιβάτες του. Αυτοί έχουν στη διάθεσή τους αρκετούς χώρους ακόμα και για αναστήματα άνω του μέσου όρου, ενώ ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα των 293 λίτρων του πορτ μπαγκάζ (983 λτ. με αναδιπλωμένο το πίσω κάθισμα).