Όταν βλέπει κανείς πολλά «R» στην ονομασία ενός αυτοκινήτου, προετοιμάζεται για αγωνιστικές καταστάσεις. Ή απλά για ένα διαφημιστικό τρικ, προκειμένου να προμοταριστεί και να ταυτιστεί το μοντέλο με τέτοιες. Το WRX που παρουσίασε η Subaru για να γιορτάσει τα 30 χρόνια της Subaru Tecnica International, ανήκει ξεκάθαρα στην πρώτη κατηγορία.
Δείτε ακόμα: 310 άλογα για το ανανεωμένο Subaru WRX STI
Η εμφάνιση με το κατάλευκο χρώμα σε πρώτο πλάνο, ξεκαθαρίζει πως ο προορισμός του Type RA-R είναι οι ανά τον κόσμο πίστες (το μπλε ήταν το χρώμα της εταιρίας όταν συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι). Το ίδιο συμβαίνει και με την ανθρακονημάτινη αεροτομή, αλλά και το splitter στον εμπρός προφυλακτήρα με το κόκκινο σιρίτι. Οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών της BBS είναι και αυτές στο κλίμα, από κοινού με τα ακροπτερύγια στα πλαϊνά του εμπρός προφυλακτήρα. Το τελευταίο χαρακτηριστικό, μαζί με την «απλώστρα» μπορούν να αφαιρεθούν, όμως δεν βλέπουμε τον λόγο να παραγγείλει κάποιος ένα από τα μόλις 500 Type RA-R χωρίς τα βασικότερα στοιχεία της εμφάνισης.
Διαβάστε επίσης: Έκθεση Subaru «φάντασμα» με ανέγγιχτα αυτοκίνητα
Κάτω από αυτήν κρύβεται το ισχυρότερο 4θυρο STI της ιστορίας, πίσω μόνο από το μνημειώδες Impreza 22B STI των 340 ίππων (προφανώς εξαιρούνται διάφορες εκδόσεις Prodrive, Cosworth, ή τα παλαιότερα STI 330 της ελληνικής αντιπροσωπείας. Μιλάμε για εργοστασιακά Subaru υπό την αιγίδα της Subaru Tecnica International). Ο 2.0λιτρος επίπεδος κινητήρας έχει διαφορετικές πολλαπλές εισαγωγής και εξαγωγής, οι οποίες οδηγούν σε αύξηση 20 ίππων σε σχέση με το απλό STI, φτάνοντας συνολικά στα 330 άλογα και θέτοντας ρεκόρ απόδοσης για την 30ετη πορεία των STI.
Το επετειακό WRX διατίθεται αποκλειστικά για την αγορά της Ιαπωνίας, όμως δεν θα είναι το πρώτο που ενδεχομένως να βρει τον δρόμο του προς την Ευρώπη μέσω ανεξάρτητης εισαγωγής.