Νέο Subaru Crosstrek Hybrid με 194 άλογα

Η Subaru, αλήθεια είναι, έχει μείνει λίγο πίσω στο θέμα της διαθεσιμότητας υβριδικών μοντέλων. Σιγά σιγά, όμως, αυτό αλλάζει. Το νέο Crosstrek Hybrid είναι το πρώτο δείγμα της αναβαθμισμένης υβριδικής εποχής για τις «Πλειάδες», αποκτώντας επιτέλους τη δύναμη που τόσο του λείπει.

To C-SUV της Subaru μπαίνει σε full hybrid μονοπάτια, χάρη στο συνδυασμό του 2.5άρη τετρακύλινδρου boxer με 2 ηλεκτροκινητήρες. Ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας παράγει 160 ίππους και 209 Nm, λειτουργώντας σε κύκλο Atkinson/Miller, ωστόσο στο Hybrid δέχεται μια ενίσχυση 120 ίππων και 270 Nm από τον κύριο ηλεκτροκινητήρα. Η συνολική ισχύς αγγίζει τα 200 άλογα, φτάνοντας τα 194 και ξεπερνώντας κατά 12 ίππους το μέχρι πρότινος κορυφαίο ατμοσφαιρικό 2.5λτ. σύνολο των 182 ίππων. Φυσικά, δεν τίθεται η παραμικρή σύγκριση με τα 136 άλογα του mild hybrid 2.0i eBoxer.

Ο έτερος ηλεκτροκινητήρας αναλαμβάνει ρόλο γεννήτριας για τη μπαταρία 1,1 kWh, με τους Ιάπωνες να αναφέρουν δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης για σύντομες διαδρομές και κυριότερα, αυτονομία που ξεπερνά τα 1.000 χλμ.! Τα αυστηρότερα αμερικανικά στάνταρ μέτρησης της EPA τοποθετούν τη μέγιστη απόσταση μεταξύ ανεφοδιασμών στα 935 χλμ., που και πάλι είναι κορυφαίο νούμερο Πέρα από τους αριθμούς αυτονομίας, ένα σημείο που επίσης αξίζει να σημειώσουμε αφορά τη λειτουργία του συστήματος τετρακίνησης. Σε αντίθεση με τα περισσότερα υβριδικά AWD μοντέλα του ανταγωνισμού, ο πίσω άξονας δεν εμπίπτει στις αρμοδιότητες κάποιου ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα τετρακίνησης παραμένει αμιγώς μηχανικό, πιστό στην παράδοση του Symmetrical All Wheel Drive.

Τιμολόγηση και περισσότερες πληροφορίες θα ανακοινωθούν εντός του προσεχούς διμήνου, όταν το νέο Crosstrek Hybrid λανσαριστεί πρώτα στην αμερικανική αγορά (μετά την ιαπωνική). Εκεί λογικά θα κάνει το εμπορικό του ντεμπούτο και το Forester Hybrid, με το ίδιο υβριδικό σύνολο.

Get it on Google Play Download on the App Store