Στα νέα αποτελέσματα των δοκιμών ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας που ανακοίνωσε για 6 νέα μοντέλα ο ανεξάρτητος φορέας EuroNCAP, το «5άστερο» Skoda Scala σημείωσε την υψηλότερη επίδοση στην προστασία των επιβατών με ποσοστό 97%. Να σημειωθεί ότι αυτή η επίδοση είναι μεταξύ των κορυφαίων από όλα τα αυτοκίνητα που έχει δοκιμάσει ο EuroNCAP το 2019 και το 2018. Παράλληλα, και στα υπόλοιπα τεστ τα πήγε πάρα πολύ καλά, αφού πέτυχε σκορ 87% στην προστασία παιδιών, 81% στην προστασία πεζών και 76% στα επικουρικά συστήματα.
Δείτε ακόμη: Νέο κορυφαίο Skoda Superb Laurin & Klement
Σύμφωνα με το EuroNCAP, ο θάλαμος των επιβατών του Scala παρέμεινε ακέραιος στη δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης και τα ανδρείκελα έδειξαν καλή προστασία στα γόνατα και στους μηρούς του οδηγού και του συνοδηγού για επιβάτες διαφορετικών μεγεθών και θέσεων οδήγησης. Αντίστοιχα και στην πλευρική πρόσκρουση η προστασία όλων των ζωτικών περιοχών του σώματος ήταν καλή. Πολύ καλή απόδοση είχε με την σειρά του και το σύστημα αυτόνομης πέδησης.
Στο Scala υπάρχουν έως εννέα αερόσακοι που διασφαλίζουν την ασφάλεια των επιβατών. Επιπρόσθετα του οδηγού και συνοδηγού, των τύπου κουρτίνας και των μπροστινών πλευρικών, υπάρχουν επίσης – μια πρωτιά στην κατηγορία – προαιρετικοί πίσω πλευρικοί αερόσακοι και αερόσακος για τα γόνατα του οδηγού.
Δείτε ακόμη: Νέο Skoda Scala G-TEC με φυσικό αέριο
Το νέο Scala είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που βασίζεται στο σύγχρονο πλαίσιο MQB-A0 του ομίλου Volkswagen και χρησιμοποιεί χάλυβα θερμής κατεργασίας, σχεδόν το 70% είναι υψηλής αντοχής ή έχει σκληρυνθεί. Αυτός ο τύπος χάλυβα χρησιμοποιείται για παράδειγμα στις κολόνες Α και Β, στην οροφή και στο τούνελ.
Στα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού υπάρχουν προαιρετικά το Side Assist (Πλευρική Υποβοήθηση) που εντοπίζει σε απόσταση μέχρι και 70 μέτρων αυτοκίνητα που προσεγγίζουν και βρίσκονται στην τυφλή γωνία, το Adaptive Cruise Control (ACC, ενεργό σύστημα διατήρησης ταχύτητας) για ταχύτητες έως και 210 χλμ./ώρα και το Park Assist (αυτόματη στάθμευση). Τα Lane Assist (Διατήρηση Λωρίδας) και Front Assist (Εμπρός Υποβοήθηση), που περιλαμβάνει τις λειτουργίες City Emergency Brake (Αυτόματη Πέδηση) και Pedestrian Protection (Προστασία Πεζών) είναι στάνταρ.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Skoda Scala
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο από τα τεστ ασφαλείας: