Η Audi έχει δημιουργήσει ένα τετραετές πλάνο δράσης, για να επενδύσει στην ηλεκτρική κινητικότητα, στα αυτόνομα αυτοκίνητα, αλλά και στην ψηφιοποίηση της γενικότερα.
Πιο συγκεκριμένα η επένδυση των 14 δις ευρώ θα ξεκινήσει να υλοποιείται από το 2019 μέχρι και το τέλος του 2023, ενώ πέρα από τις επενδύσεις που αναφέραμε, αναμένεται να υπάρξουν και σε ακίνητα, εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, αλλά και γενικότερα επενδύσεις έρευνας και ανάπτυξης, με το συνολικό κόστος να αναμένεται να αγγίξει τα 40 δις ευρώ, φέροντας την ονομασία Audi Transformation Plan.
Δείτε ακόμη: Audi e-tron GT με 590 ηλεκτρικά άλογα
Απώτερος σκοπός των ιθυνόντων της φίρμας είναι να οδηγήσουν την Audi σε νέα μονοπάτια μέσα από την προσαρμογή της στις νέες τάσεις της εποχής. Όπως άλλωστε δήλωσε κι ο Bram Schot, προσωρινός Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου, «Αυτό το πλάνο προγραμματισμού έχει μια σαφή ταυτότητα: Την συστηματική προσέγγιση στην ηλεκτρική κινητικότητα και σε προϊόντα και υπηρεσίες που θα δούμε στο μέλλον να αναπτύσσονται ραγδαία. Με μοντέλα όπως το concept e-tron GT, θέλουμε να κεντρίσουμε του ενδιαφέρον της αγοράς».
Απαρχή της νέας ηλεκτρικής εποχής της για την γερμανική εταιρεία, θα αποτελέσει το e-tron, όπου μέχρι και το 2025, η γερμανική εταιρεία προσδοκά να έχει στη γκάμα της 20 ηλεκτροκίνητα ή υβριδικά μοντέλα. Ταυτόχρονα, η Audi προωθεί την ψηφιοποίηση των αυτοκινήτων και των εγκαταστάσεων της και επεκτείνει το επιχειρησιακό της μοντέλο με νέες on-demand υπηρεσίες.
Διαβάστε επίσης: Φρεσκαρισμένο και πιο δυνατό το ανανεωμένο Audi TT
Επειδή όμως το κόστος εξέλιξης όλων αυτών των νέων προϊόντων κι υπηρεσιών είναι αρκετά δαπανηρό, η Audi εξελίσσει από κοινού με την Porsche την πλατφόρμα Premium Architecture Electrification (PPE) για τα μεγάλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του ομίλου, καθώς και με την VW, για το δάπεδο Modular Electric Drive kit (MEB).