Η Interbrand ανακοίνωσε το νέο Top 100 Best Global Brands 2019, μεταξύ των οποίων υπάρχουν και 14 μάρκες αυτοκινήτων. Στις τρεις πρώτες θέσεις της συνολικής κατάταξης βρίσκονται η Apple με αξία 234,24 δις δολάρια, η Google με αξία 167,71 δις δολάρια και η Amazon με 125,26 δις δολάρια. Στην τέταρτη θέση ακολουθεί Microsoft με 108,85 δις δολάρια και 5η είναι η Coca Cola με 63,36 δις δολάρια.
Δείτε ακόμη: Ποιες εταιρίες επιμένουν ατμοσφαιρικά;
Από τις μάρκες αυτοκινήτου, στην πρώτη θέση και έβδομη θέση συνολικής κατάταξης του Top 100 βρίσκεται για ακόμα μία φορά η Toyota με αξία 56,24 δις δολάρια και άνοδο της τάξεως του 5%, όπως και η Mercedes που ακολουθεί στη 2η θέση μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και 8η θέση συνολικής κατάταξης με αξία 50,83 δις δολάρια. Τρίτη σε αξία μάρκα αυτοκινήτου είναι η BMW με αξία 41,44 δις δολάρια, τέταρτη είναι η Honda με 24,42 δις δολάρια και 5η η Ford με 14,325 δις δολάρια. Σύμφωνα πάντα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε η Interbrands, βλέπουμε ότι από τις 14 μάρκες αυτοκινήτων οι περισσότερες παρουσίασαν αύξηση της αξίας τους και μόνο η Kia και η Land Rover είχαν πτώση.
Στο Top 100 της κατάταξης, έκαναν για το 2019 την εμφάνισή τους η Dell με αξία 9,08 δις δολάρια, η Uber με 5,7 δις δολάρια και η Linkedin με 4,83 δις δολάρια. Τη μεγαλύτερη άνοδο παρουσίασε η Mastercard (+25% και αξία 9,4 δις δολάρια), ενώ τη μεγαλύτερη πτώση εμφάνισε η General Electric (-22% και αξία 25,56 δις δολάρια).
Δείτε ακόμη: Κατάσχεση χρυσής BMW X5 γιατί έλαμπε πολύ!