Οι Bentley διαχρονικά λογίζονται ως το αποκύημα κάθε πολυτελούς φαντασίας. Και η Flying Spur είναι η ναυαρχίδα τους. Οπότε όταν παρουσιάζεται η επόμενη γενιά, θα πρέπει να καταβάλει τη μέγιστη προσπάθεια για να ξεπεράσει την προκάτοχο.
Η νέα έκφανση της πρέσβειρας του Crewe συνδυάζει το παρόν με το μέλλον. Ή αλλιώς, την παράδοση με την τεχνολογία. Το εμπρός μέρος μπορεί να θυμίζει αρκετά την σημερινή Flying Spur, όμως η κάθετη διάταξη της μάσκας αποτίνει φόρο τιμής στην S1 Continental του 1957. Η γενικότερη σχεδιαστική φιλοσοφία δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, ωστόσο οι διαστάσεις έχουν πάρει την ανιούσα.
Δείτε ακόμη: Πόσο γρήγορη είναι η Bentley Bentayga Diesel; (+video)
Το μήκος διατηρείται σε παρόμοια επίπεδα με πριν (5.304 χλστ.), όμως το μεταξόνιο παρουσιάζεται αυξημένο κατά 13 ολόκληρα εκατοστά, φτάνοντας συνολικά τα 3.195 χλστ. Ο επιπλέον χώρος έχει πάει εξ ολοκλήρου στα πόδια των πίσω επιβατών, με τους Άγγλους να δηλώνουν πως η νέα Flying Spur προσφέρει αντίστοιχη άνεση με τις εκδόσεις long wheelbase των άμεσων ανταγωνιστών (κοινώς τη BMW 760Li, το Audi A8L και τη Mercedes S 600 Maybach). Από τη βασική έκδοση είναι διαθέσιμες ζάντες αλουμινίου 21 ιντσών και προβολείς LED Matrix, ενώ η κορυφαία Mulliner φτάνει στις 22 ίντσες. Βασικό χαρακτηριστικό της εμφάνισης είναι οι φαρδιοί ώμοι στο πίσω μέρος, με τις πόρτες να ενώνονται με τα αντίστοιχα φτερά μέσω εντυπωσιακών γραμμών.
Στο εσωτερικό ο εντυπωσιασμός συνεχίζει, με μπροστάρη το πρώτο τρισδιάστατο δερμάτινο σαλόνι παγκοσμίως. Οι κροίσοι στους οποίους απευθύνεται, μπορούν να επιλέξουν μέσα από 15 διαφορετικούς χρωματισμούς και σχέδια για τα καθίσματα, τη στιγμή που οι επενδύσεις ξύλου και piano black συναντώνται σε μεγάλο εύρος επιφανειών. Η ανακλινόμενη οθόνη αφής των 12,3 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό διαθέτει ενδείξεις μέχρι για πυξίδα και χρονόμετρο, ενώ μπορεί να είναι και πλήρως κρυμμένη, αφήνοντας μια ενιαία φάσα ξύλου να δεσπόζει. Κάτι που κάνει και το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen των 16 ηχείων και 1.500 Watt.
Διαβάστε επίσης: Η Bentley χορηγός στο Spetses Classic Yacht Regatta 2019
Κάτω από το καπό συνεχίζει να δίνει τον –ξέφρενο- ρυθμό ο twinturbo W12 των 6.0 λίτρων, όμως στην προκειμένη απολαμβάνει το υπόβαθρο της πιο τεχνολογικά εξελιγμένης Bentley όλων των εποχών. Η απόδοση φτάνει τους 635 ίππους και τα 900 Nm ροπής, διοχετευόμενα στους τέσσερις τροχούς μέσω 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Από εκεί και πέρα, αναλαμβάνει το εξ ολοκλήρου νέο λογισμικό του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης και η νέα αερανάρτηση, η οποία ενσωματώνει ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt για τον έλεγχο των αντιστρεπτικών!
Τα μεγάλα νέα, όμως, δεν βρίσκονται εδώ αλλά στο σύστημα AWS. Αλλιώς, την τετραδιεύθυνση. Σε αντίθεση με τις σπορ κατασκευές, όπου στις υψηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την ίδια κατεύθυνση με τους εμπρός για βελτίωση της ευστάθειας, στην βρετανική λιμουζίνα υιοθετείται μόνο η αντίθετη κατεύθυνσή τους στις χαμηλές ταχύτητες, βελτιώνοντας την ευελιξία του πελώριου αυτοκινήτου και μειώνοντας τον κύκλο στροφής. Σύμφωνα με τους Άγγλους, πρόκειται για την πιο ικανή Flying Spur όλων των εποχών (εξ ου και το χρονόμετρο στην κεντρική οθόνη). Και για την ταχύτερη, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε 3,8 δλ., ενώ η τελική ανέρχεται στα 333 χλμ./ώρα. Επιδόσεις επιπέδου supercar, σε ένα σεντάν 2.435 κιλών!