Πέρυσι η Daihatsu είχε παρουσιάσει το Kopen concept, το οποίο σήμερα αποκαλύφθηκε από την ιαπωνική φίρμα στην έκδοση παραγωγής με την ονομασία Copen, ενώ διατήρησε σχεδόν αναλλοίωτη την σχεδίαση του πρωτότυπου μοντέλου. Το μίνι διθέσιο κάμπριο με την ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, διακρίνεται και πάλι για τις εξαιρετικά κόμπακτ διαστάσεις του (ΜxΠxY: 3.395×1.475×1.280 χλστ.), καθώς και για την πολύ νεανική και σπορτίφ σχεδίασή του. Καμπύλες υπάρχουν και πάλι αλλά σε λιγότερο βαθμό, ενώ τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα έδωσαν την θέση τους σε τριγωνικά και παραλληλόγραμμα.
Τη μινιμάλ αισθητική του ακολουθεί και το εσωτερικό με την σαφώς αναβαθμισμένη εικόνα συγκριτικά με το πρώτης γενιάς Copen (2002-2012). Το νέο Copen έχει βασιστεί σε ένα μονοκόκ πλαίσιο με την ονομασία «D-Frame», για το οποίο η Daihatsu αναφέρει ότι είναι τρεις φορές πιο άκαμπτο.
Την τροφοδοσία του λιλιπούτειου roadster αναλαμβάνει ένας επίσης μικρός 3κύλινδρος turbo κινητήρας 660 κ.εκ. απόδοσης 64 ίππων και 92 Nm ροπής, σε συνδυασμό με 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή CVT. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και προαιρετικά προσφέρεται διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το νέο Daihatsu Copen κοστίζει στην Ιαπωνία από 1.798.200 γιεν, δηλαδή σχεδόν 13.000 ευρώ. Στην Ευρώπη δεν υπάρχει πιθανότητα να το δούμε, αφού η Daihatsu έχει σταματήσει την εξαγωγή των μοντέλων της στη Γηραιά Ήπειρο. Κρίμα γιατί το προγενέστερο Copen που πωλούνταν και στην χώρα μας ήταν ένα πολύ ευχάριστο μεγάλο «παιχνίδι» για… μεγάλα παιδιά!