H Daihatsu είναι άμεσα συνυφασμένη με τα μικρά, οικονομικά και πολύ αξιόπιστα αυτοκίνητα (π.χ. Cuore, Sirion και Copen), με γνωστότερο όλων το Terios. Παλαιότερα ήταν δημοφιλής με το Charade, είχε διεισδύσει και στα σεντάν με το Applause, ενώ στα 4×4 κυριαρχούσε με το Feroza ή Rocky. Μια κατασκευή παλαιάς σχόλης, ακόμα πιο σκληροτράχηλη από το Terios, εξελιγμένη για μέγιστες δυνατότητες εκτός δρόμου. Αυτά παλιά.
Το Rocky πλέον δεν έχει ούτε πλαίσιο τύπου σκάλας, ούτε τετρακίνηση με μπλοκέ διαφορικά, ούτε «κοντό» κιβώτιο. Αντ’ αυτών, πρόκειται για έναν τυπικό εκπρόσωπο στα B-SUV, με κίνηση στους εμπρός τροχούς, έμφαση στα ασφάλτινα χαρακτηριστικά και την ανάλογη εμφάνιση. Εδώ έρχεται η νέα έκδοση Crossfield, που θυμίζει κάτι από τις off road εποχές του αρχέγονου Rocky. Τα χωμάτινα ελαστικά, τα πλαστικά προστατευτικά, το χρώμα Sand Beige Metallic που εμπνέεται από την απόχρωση της άμμου στην παραλία, η σχάρα στην οροφή που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι σανίδα του σερφ, τα αυτοκόλλητα και τα κίτρινα φωτιστικά σώματα γεμίζουν νοσταλγία το αμάξωμα του 4μετρου (3.995 χλστ. μήκος) Daihatsu, αναβαθμίζοντας παράλληλα την off road δυναμική του.
Πολύ μοντέρνο είναι και το εσωτερικό του, με το σπορτίφ τριάκτινο τιμόνι, τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό και τις αρκετές ακμές, όπως και στο αμάξωμα. Έμφαση έχει δώσει η Daihatsu στην πρακτικότητα και στους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (έως 449 λτ. με τη θήκη κάτω από το δάπεδο).
Την κίνηση του Rocky Crossfield τώρα, αναλαμβάνει ένας ατμοσφαιρικός 1.200άρης βενζινοκινητήρας 86 ίππων και 105 Nm, ο οποίος συνεργάζεται αποκλειστικά με κιβώτιο CVT και τροφοδοτεί τον εμπρός άξονα. Πολύ περίεργες επιλογές αμφότερες από τους Ιάπωνες, καθότι το Rocky προσφέρεται τόσο με τρικύλινδρο 1.0λτ. 98 ίππων και 140 Nm, όσο και σύστημα τετρακίνησης. Για κάποιο λόγο, όμως, η πιο «σκληρή» έκδοση εφοδιάζεται μόνο με το ατμοσφαιρικό μοτέρ και κίνηση στους εμπρός τροχούς.