Έσπασε τα κοντέρ αυτονομίας το VW ID.7

Ξέχασε να μπει σε φορτιστή το VW ID.7 στο πρόσφατο τεστ που το υπέβαλλε η γερμανική εταιρία, συντρίβοντας το εργοστασιακό νούμερο αυτονομίας και αγγίζοντας τα 1.000 χλμ.!

Το ID.7 μπήκε στην πίστα του Nardo, στη Βόρεια Ιταλία, εξοπλισμένο μπαταρία 86 kWh και αεροδυναμικό συντελεστή Cd μόλις στο 0,23. Εργοστασιακά, ανακοινώνεται στα 621 χλμ. αυτονομίας σε μεικτή χρήση ή τα 774 χλμ. σε αστική. Όπως γνωρίζουμε, βέβαια, τα πραγματικά νούμερα απέχουν – στην συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων, προς τα κάτω. Η επίδοση του ID.7 στην πίστα της Porsche, όμως, αποτελεί την τρανή εξαίρεση στον κανόνα. Το μεγάλο EV της VW διέλυσε τους επίσημους ισχυρισμούς κατά περισσότερα από 300 χλμ., φτάνοντας τα 941 χλμ. με μια φόρτιση! H έκδοση Pro S πάντως, που δοκιμάστηκε κιόλας, ανακοινώνεται στα 709 χλμ. μεικτού και 794 χλμ. μετρημένου κύκλου. Και πάλι, ένα επίπεδο κάτω από αυτό που πέτυχε στην οβάλ χάραξη του Nardo.

Οι 286 ίπποι και τα 545 Nm του ηλεκτροκινητήρα χαρίζουν 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 180 χλμ./ώρα, με τη μέση κατανάλωση να τοποθετείται στα 10,3 kWh/100 χλμ. – πάντα βάσει εργοστασιακών αριθμών. Στη δοκιμή της VW η ένδειξη του trip έπεσε πάνω από 1 κιλοβατώρα κάτω, διαμορφώνοντας τη ζήτηση του ID.7 για ενέργεια στα 9,2 kWh/100 χλμ. (11,1 χλμ./kWh δηλαδή) Φυσικά, όλα τα παραπάνω επιτεύχθηκαν με εξειδικευμένο στυλ οδήγησης (τα λέει όλα η μέση ωριαία ταχύτητα των μόλις 29 χλμ./ώρα) και άπαντα τα ενεργοβόρα συστήματα (κλιματισμό, infotainment, ηχοσύστημα) απενεργοποιημένα. Ωστόσο, αξίζει να σημειώσουμε επίσης πως επιτεύχθηκαν σε σχετικά χαμηλές θερμοκρασίες (5-15 βαθμοί Κελσίου), που όπως ξέρουμε δεν είναι ό,τι καλύτερο για την απόδοση ενός ηλεκτρικού οχήματος.

Get it on Google Play Download on the App Store