Η Valhalla έτεινε να εξελιχθεί σε «γιοφύρι της Άρτας» για την Aston Martin. Ή, να το θέσουμε ακριβέστερα, σε οποιοδήποτε δημόσιο έργο στην Ελλάδα. «Εκπονήθηκε» το 2021 σε μορφή πρωτοτύπου, έγραψε ωραία στην κάμερα ως «μακέτα» (βλέπε συμμετοχή στο «No Time to Die»), αλλά η παράδοσή της στον κόσμο πάει από αναβολή σε αναβολή. Οι Άγγλοι τελικά δηλώνουν ένα βήμα πριν την έναρξη της παραγωγής, με την αμέριστη αρωγή της ομάδας από τη Formula 1.
Δεν είναι τυχαία τα χρώματα που φοράει το αυτοκίνητο προ-παραγωγής που βλέπουμε, το οποίο μπήκε να κάνει μερικούς γρήγορους γύρους στο Silverstone. H Valhalla μοιράζεται ρίζες με την ανώτερη Valkyrie τόσο την αεροδυναμική εξέλιξη, όσο και τους αντίστοιχους τομείς σε πλαίσιο, ανάρτηση, φρένα, κινητήρα και μετάδοση. Ειδοποιός διαφορά των δυο τους, ωστόσο, συνιστά ο προσανατολισμός. Ενώ αμφότερες είναι hypercars 1.000+ ίππων στην αιχμή της τεχνολογίας, η Valkyrie στοχεύει πρωτίστως στις επιδόσεις και την πίστα. Η Valhalla αντίθετα ενδιαφέρεται και για έννοιες όπως «άνεση», «ευκολία ταξιδιού» και «εξοπλισμός», δανειζόμενη στοιχεία από τα grand tourers της εταιρίας.
Φυσικά δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο με καταγωγή από την κορυφή του motorsport, με ανθρακονημάτινο αμάξωμα και πλαίσιο, push rod ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, σχήμα σμιλεμένο στην αεροδυναμική σήραγγα και συμμετοχή στις δοκιμές από τους ίδιους, τους Fernando Alonso και Lance Stroll. Κάτι που σημαίνει ότι πίστα και ανταγωνισμός με το χρονόμετρο είναι δεύτερη (μην πούμε πρώτη) φύση για τη Valhalla. Σύμφωνα με τα ελάχιστα τεχνικά χαρακτηριστικά που δημοσιεύονται, η Valhalla (και τα ενεργά της αεροδυναμικά βοηθήματα) μπορεί να αναπτύξει πάνω από 600 κιλά κάθετης δύναμης στα 240 χλμ./ώρα. Κάποια από τα αεροδυναμικά της προσόντα φαίνονται στις φώτο, κυρίως μέσω της ηλεκτρονικά πτυσσόμενης αεροτομής πίσω.
Την κίνηση αναλαμβάνει ένας διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 4.0 λίτρων, σε συνδυασμό με 3 ηλεκτροκινητήρες (οι 2 στον εμπρός άξονα, ο τρίτος ενσωματωμένος στη μετάδοση). Η υβριδική και τετρακίνητη Valhalla παράγει συνολικά 1.012 ίππους, διατηρώντας τις δέουσες αποστάσεις από την απόλυτη Valkyrie (1.160 άλογα από το συνδυασμό ατμοσφαιρικού 6.5 V12 και συστήματος KERS). Οι επιδόσεις αναμενόμενα βρίσκονται σε καταιγιστικό επίπεδο, με το 0-100 χλμ./ώρα στα 2,5 δλ. και την τελική στα 350 χλμ./ώρα.
Όσο για την παραγωγή; Κανονικά θα έπρεπε να είχε ήδη ξεκινήσει, αλλά τελικά πήγε για το 2024 (άγνωστο πότε συγκεκριμένα). Το αρχικό πλάνο ήθελε 500 κομμάτια να κατασκευάζονται, αλλά η ζήτηση ήταν τέτοια ώστε οδήγησε την Aston Martin στο διπλασιασμό της διαθεσιμότητας. Εν τέλει 999 Valhalla θα βγουν από το Gaydon, με τιμή σημαντικά χαμηλότερη από τα 2,5 εκατ. ευρώ της Valkyrie.