Η υβριδική τεχνολογία συνήθως παντρεύει τη βενζίνη με το ηλεκτρικό ρεύμα. Υπάρχουν κάποιες λίγες ντίζελ εξαιρέσεις (όχι στα mild hybrid, που πλέον αυξάνονται σταθερά), αλλά η συντριπτική πλειοψηφία των full και plug-in υβριδικών αξιοποιούν την αμόλυβδη για το θερμικό σκέλος του συνόλου. Εδώ έρχεται να κάνει τη διαφορά η Fiat, βάζοντας στο παιχνίδι τα συνθετικά καύσιμα και ρίχνοντας μια εναλλακτική ματιά στον εξηλεκτρισμό,
Τα Pulse Impetus και Fastback Impetus Hybrid είναι, σύμφωνα με τη Stellantis, τα πρώτα βιο-υβριδικά αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής. Τα δυο crossover Fiat έχουν σχεδιαστεί και εξελιχθεί στη Βραζιλία, αξιοποιώντας έναν τρικύλινδρο υπετροφοδοτούμενο 1.000άρη κινητήρα που μπορεί να λειτουργεί τόσο με αμόλυβδη βενζίνη, όσο και βιοαιθανόλη. Αυτό το δεύτερο στοιχείο, σε συνδυασμό με ένα ήπια υβριδικό σύστημα 12V, καθιστά μοναδικό τον τρόπο κίνησης των δυο Impetus. Ένας μικρός ηλεκτροκινητήρας 4 ίππων αναλαμβάνει το ρόλο του εναλλάκτη-γεννήτριας, ενώ το σύστημα ανάκτησης μπορεί να αποθηκεύσει το 25% της ενέργειας που εκλύεται στην επιβράδυνση. Η συνολική ισχύς ανέρχεται σε 130 ίππους και 200 Nm, που κινούν τους εμπρός τροχούς μέσω κιβωτίου CVT.
Όλα τα παραπάνω, οδηγούν σε σημαντική μείωση της κατανάλωσης. Σύμφωνα με τη Fiat, το βιο-υβριδικό (T200 Hybrid η επίσημη ονομασία της έκδοσης) Pulse Impetus απαιτεί 10,7% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με το αντίστοιχο μη-εξηλεκτρισμένο αιθανόλης, την ώρα που το Fastback Impetus Hybrid ρίχνει τις απαιτήσεις κατά 11,5%. Κι αυτό είναι μόνο η αρχή, όπως ανακοινώνει η Stellantis. Στα μελλοντικά πλάνα υπάρχει το λανσάρισμα τόσο full, όσο και plug-in υβριδικών που θα καταναλώνουν βιοκαύσιμα – τουλάχιστον για την αγορά της Βραζιλίας, η οποία είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός βιοκαυσίμων στον πλανήτη. Εφόσον το πείραμα στεφθεί από επιτυχία στη Λατινική Αμερική, και σε συνδυασμό με την εξάπλωση των eFuels παγκοσμίως, είναι πολύ πιθανό τα βιο-υβριδικά να αποτελέσουν τη νέα μόδα στις εναλλακτικές πηγές μετακίνησης.