Το trendy Fiat 500 που τόσο έχει αγαπηθεί από πολύ κόσμο όλα αυτά τα χρόνια, προσφέρεται στη χαμηλότερη τιμή συγκριτικά με άλλα μίνι καινούργια μοντέλα. Ωστόσο, όποιος θέλει να το αποκτήσει θα πρέπει να βιαστεί γιατί το διαθέσιμο απόθεμα είναι περιορισμένο.
Συγκεκριμένα το 500 1.0 Hybrid εκκινεί από τις 15.700 ευρώ (μαζί με την έκπτωση των 600 ευρώ) και είναι μια καλή λύση για κάποιον που θέλει ένα στιλάτο αυτοκίνητο πόλης με διαχρονικό στιλ, χαμηλή κατανάλωση και χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Στον εξοπλισμό του υπάρχουν τα απαραίτητα, όπως είναι 7 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους καθρέπτες, air condition και ραδιόφωνο. Επίσης, συνοδεύεται με 5ετή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 5 χρόνια οδική βοήθεια, συν του ότι υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα.
Το μίνι Fiat με μήκος 3.571 χλστ., πλάτος 1.627 χλστ., ύψος 1.488 χλστ. και μεταξόνιο 2.300 χλστ. είναι ό,τι πρέπει για να ελίσσεται με χαρακτηριστική ευκολία στα στενά των πόλεων και να «τρυπώνει» σε μικρές θέσεις στάθμευσης. Οι θελκτικές του καμπύλες εξωτερικά συνεχίζονται και στο εσωτερικό με τον «παιχνιδιάρικο» σχεδιασμό. Η καμπίνα του 500 εμφανίζει ευχάριστο διάκοσμο και είναι καλά φτιαγμένη, με συμπαγή σκληρά πλαστικά και γεροδεμένη συναρμογή. Ο οδηγός θα βολευτεί με το μικρής διαμέτρου τιμόνι, τον ψηλά τοποθετημένο λεβιέ των ταχυτήτων και τα εύχρηστα επιμέρους χειριστήρια. Το εσωτερικό του Fiat 500 προορίζεται κυρίως για δύο επιβάτες, γιατί στο πίσω κάθισμα χωράνε παιδιά και δύσκολα ενήλικες ακόμα και κανονικού αναστήματος. Μικρό με τη σειρά του είναι και το πορτ μπαγκάζ των 185 λίτρων, το οποίο καλύπτει καθημερινές ανάγκες και μικρούς σάκους για μια εκδρομή.
Το «500αράκι» με τον 1.000άρη υβριδικής τεχνολογίας κινητήρα παρέχει την απαιτούμενη σβελτάδα με χαμηλές απαιτήσεις σε βενζίνη. Το τρικύλινδρο και με ραφιναρισμένη λειτουργία ατμοσφαιρικό μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, ενώ λαμβάνει επιπλέον ισχύ από τη μίζα γεννήτρια και την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία 12V που είναι τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού. Το mild hybrid βελτιώνει την ελαστικότητα και το τράβηγμα του βενζινοκινητήρα μέσω της στιγμιαίας πρόσθετης ροπής, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα άμεση και ομαλή λειτουργία του συστήματος Stop & Start. Επίσης, το μηχανικό σασμάν των 6 ταχυτήτων με την σωστή κλιμάκωση και τον εύχρηστο λεβιέ συμβάλλει στη ζωηράδα του μοτέρ (0-100 χλμ./ώρα σε 13,8 δλ.). Η μεικτή κατανάλωση βρίσκεται στα 4,8 λτ./100 χλμ. (εργοστασιακή) και οι εκπομπές CO2 είναι 109 γρ./χλμ.
Το 500 1.0 Hybrid είναι ιδανικό για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις λόγω μαζεμένων διαστάσεων, του ελαφριού τιμονιού και του σπιρτόζικου κινητήρα. Οι αναρτήσεις του έχουν την κατάλληλη ρύθμιση για να απορροφούν τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων, δίχως όμως να δίνει την αίσθηση της χαλαρότητας. Μόνο στις διαδοχικές ανωμαλίες του οδοστρώματος παρουσιάζει μια νευρικότητα λόγω του μικρού μεταξονίου. Κινούμενο σε σβέλτους ρυθμούς στους αυτοκινητόδρομους εμφανίζει καλή σταθερότητα, όπως και σε δρόμους με στροφές, όπου οι αντιδράσεις του είναι ήπιες και προβλέψιμες.