Οι επαγγελματίες που θέλουν να συνδυάσουν χρηστικότητα με σπορ εμφάνιση, αλλά και αντίστοιχου ύφους οδηγικά χαρακτηριστικά, μπορούν να ρίξουν μια ματιά στο βελτιωμένο ID. Buzz που ετοίμασε η VW Ολλανδίας.
Το στημένο ID. Buzz Cargo ξεχωρίζει κατευθείαν από το αεροδυναμικό «κοστούμι», που συνθέτει το splitter στον καινούργιο εμπρός προφυλακτήρα, οι πλαϊνές ποδιές, ο διαχύτης πίσω και η αεροτομή στην οροφή. Όλα σε μαύρο χρώμα, όπως επίσης οι καθρέπτες, οι νέες 20άρες ζάντες και τα σήματα, με κόκκινες πινελιές να συμμετέχουν στη δημιουργία ενός εξόχως σπορτίβ παρουσιαστικού για τη γερμανική «κλούβα». Τα φιμέ που βλέπουμε στο πλάι είναι ψεύτικα, καθότι πρόκειται για την επαγγελματική έκδοση Cargo. Τη δουλειά τους οπτικά πάντως, την κάνουν μια χαρά. Το ίδιο ισχύει για τις μαύρες «χαρακιές» στις πίσω κολώνες, που φοράνε και καρό σημαίες.
Από το εσωτερικό δεν έχουμε εικόνα, αλλά οι Ολλανδοί κάνουν λόγο για επενδύσεις από συνθετικό δέρμα – εννοείται μαύρου χρώματος, με κόκκινες ραφές. Αλλαγές δεν έχουμε ούτε μηχανικά, παρότι η εμφάνιση του βελτιωμένου ID. Buzz το κάνει να φαίνεται χαμηλωμένο. Τα εύσημα πηγαίνουν στις αεροδυναμικές προσθήκες και τους χρωματικούς συνδυασμούς, οι οποίοι απορρέουν από τρία διαφορετικά πακέτα. Το αεροδυναμικό πακέτο, οι ζάντες και οι νέοι προφυλακτήρες είναι μέρος του Styling Pack, που κοστίζει 1.795 ευρώ. Οι κόκκινες πινελιές μπαίνουν ξεχωριστά, μέσω του πακέτο Red Accent, αντί 495 ευρώ. Τα ψευδο-φιμέ και οι μαύρες πινελιές; Άλλα 695 ευρώ. Τα επίσης μαύρα σήματα; Επιπλέον 305 ευρώ.
Συνολικά, για να έρθει το ID. Buzz στην κατάσταση που το καμαρώνουμε, απαιτούνται 4.980 ευρώ. Το πακέτο προσφέρεται σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις, ξεκινώντας από τη βασική των 170 ίππων και τη μπαταρία 59 kWh, συνεχίζοντας σε εκείνη των 286 ίππων/84 kWh και φτάνοντας μέχρι το κορυφαίο GTX, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες, την τετρακίνηση και τους 340 ίππους.