Η αυτονομία και οι στάσεις για φόρτιση είναι οι μεγαλύτερες έγνοιες στους οδηγούς ηλεκτρικών, όταν προγραμματίζουν κάποιο μεγάλο ταξίδι. Η Peugeot, πάντως, υπόσχεται πως διαδρομές 1.000 χλμ. είναι «περίπατος», ζητώντας μόνο δυο ενδιάμεσες συνδέσεις σε πρίζα.
Το νέο E-3008, στην έκδοση Long Range, ταξίδεψε από το Παρίσι στη Νίκαια σταματώντας μόνο δυο φορές για αναπλήρωση της μπαταρίας, που φτάνει σε χωρητικότητα τα 98 kWh. Σύμφωνα με τους Γάλλους το ηλεκτρικό C-SUV χρειάστηκε μόνο δυο ανεφοδιασμούς για ρεύμα, σε ένα ταξίδι περίπου 1.000 χλμ. (από 938-1.019 χλμ. η απόσταση Παρίσι-Νίκαια, βάσει Google Maps), θέτοντας νέο ορόσημο στην επίτευξη αυτονομίας από ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Η μέγιστη ταχύτητα έφτασε το ανώτατο όριο του αυτοκινητοδρόμου, ήτοι 130 χλμ./ώρα, με τη μέση τιμή της θερμοκρασίας να τοποθετείται στους 20 βαθμούς Κελσίου. Μέση ωριαία ταχύτητα, ωστόσο, δεν αναφέρεται. Αντίθετα, έχουμε τις μέσες τιμές κατανάλωσης: 23,6 kWh/100 χλμ. μέχρι την πρώτη στάση, 18,6 kWh/100 χλμ. μέχρι τη δεύτερη, 20,2 kWh/100 χλμ. μέχρι την τρίτη, με τη συντριπτική πλειονότητα των χιλιομέτρων να γίνονται σε εθνική οδό (ό,τι χειρότερο για ηλεκτρικό).
Η πρώτη στάση πραγματοποιήθηκε στα 340 χλμ., ενώ η δεύτερη ακολούθησε μετά από 366 χλμ. Μέχρι τα 706 χλμ., δηλαδή, το E-3008 είχε ολοκληρώσει τα διαλείμματά του, συνεχίζοντας ανενόχλητο για τα υπόλοιπα περίπου 231 χλμ. του ταξιδιού. Δεδομένου ότι η επίσημη αυτονομία του E-3008 Long Range είναι στα 700 χλμ., η Peugeot λογικά επέλεξε να αναπληρώσει την ενέργεια με τη μπαταρία γύρω στο 50-60%, για μικρότερη παραμονή στο φορτιστή. Ο χρόνος που πέρασε το αυτοκίνητο στις φορτίσεις επίσης δεν αναφέρεται, ωστόσο ο onboard φορτιστής των 11 kW (προαιρετικά 22 kWh) προσφέρει ισχύ φόρτισης έως 160 kW και γεμίζει από 20 στο 80% εντός 30 λεπτών.
Το E-3008 230 Long Range κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 230 ίππων και 343 Nm, που επιταχύνει το βαρύ αμάξωμα (2.174 κιλά) στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 8,9 δλ. και μέχρι τον ηλεκτρονικό περιοριστή των 170 χλμ./ώρα. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση βρίσκεται στα 14 kWh/100 χλμ., με τον πολύ καλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd 0,28) να παίζει πρωτεύοντα ρόλο στην επίτευξη τέτοιων επιδόσεων.