Η γκάμα των νέων SUV της Volkswagen είναι διευρυμένη, ειδικά στην πιο δημοφιλή κατηγορία των μικρών SUV, όπου εκπροσωπείται από τρία τελείως διαφορετικά μοντέλα. Στη βάση αυτών από πλευράς μήκους τοποθετείται το T-Cross (μήκος 4.127 χλστ.), αμέσως πιο μακρύ είναι το T-Roc με 4.236 χλστ., ενώ το Taigo φτάνει τα 4.266 χλστ. Παρόλα αυτά το Taigo με το τύπου κουπέ SUV αμάξωμα είναι το φθηνότερο σε τιμή όλων.
Συγκεκριμένα στην αρχική έκδοση 1.0 TSI 95 PS Essential εκκινεί από τις 19.500 ευρώ με όλο το πακέτο εξοπλισμού ασφαλείας, ανέσεων και συνδεσιμότητας. Τιμή που είναι η χαμηλότερη από ποτέ για το Taigo στην Ελλάδα. Περιλαμβάνει 7 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προβολείς LED & πίσω φώτα τεχνολογίας LED, ψηφιακό πίνακα οργάνων με έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών, Infotainment με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης πίσω, air condition, όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις και ψηφιακές υπηρεσίες Volkswagen Connect. Το μόνο που μπορεί να προσθέσει κανείς είναι οι ζάντες αλουμινίου των 16 ιντσών (205/60 R16) με επιπλέον χρέωση 380 ευρώ (χωρίς ΦΠΑ και ΕΤΤ).
To Taigo μπορεί να είναι το πιο οικονομικό SUV της Volkswagen και από τα πιο προσιτά SUV γενικότερα, όμως το εσωτερικό του βρίσκεται σε ανώτερα επίπεδα όσον αφορά την ποιότητα κατασκευής και τους διαθέσιμους χώρους. Το ταμπλό (προέρχεται από το τελευταίο Polo) διακρίνεται για τη χρήση μαλακού πλαστικού από τη βάση του παρμπρίζ έως και το μεσαίο του τμήμα, καθώς και για τη γεροδεμένη του συναρμογή. Στην κορυφή των SUV τοποθετείται σε ανέσεις για όλους τους επιβάτες, μιας και στο πίσω κάθισμα θα χωρέσουν πιο ψηλά άτομα χωρίς να βρίσκουν τα πόδια τους στις πλάτες των εμπρός καθισμάτων. Μεγάλο είναι και το πορτ μπαγκάζ των 440 λίτρων, φτάνοντας έως τα 1.222 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα.
Το Taigo δίνει την αίσθηση μεγαλύτερου SUV, όχι μόνο σε ποιότητα και χώρους, αλλά και με το πάτημά του στο δρόμο. Οι αναρτήσεις του με τη σφιχτή ρύθμιση απορροφούν με αρκετά καλό τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων και συνδυάζουν χαμηλό θόρυβο κύλισης. Μαζί με το στιβαρό πλαίσιο μπορεί να κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή, με τον οδηγό να λαμβάνει επάρκεια πληροφοριών από το τιμόνι, όπως και από τα δυνατά του φρένα. Σχετικά με τον κινητήρα της εισαγωγικής έκδοσης, πρόκειται για το δημοφιλή και γνωστό 1.000άρη τρικύλινδρο turbo με τα 95 άλογα και τα 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ. Η μετάδοση γίνεται αποκλειστικά με το χειροκίνητο κιβώτιο των 5 ταχυτήτων, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,1 δλ. και μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 184 χλμ./ώρα. Η Volkswagen ανακοινώνει συνδυαστική κατανάλωση 5,4 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 127 γρ./χλμ. (81 ευρώ τέλη κυκλοφορίας).