H Mazda ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου MX-5, το οποίο δυναμώνει και «αγριεύει». Κάτω από το καπό ο 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας SKYACTIV-G έχει υποστεί σημαντικές τροποποιήσεις, αποκτώντας καινούργια εισαγωγή και κυλινδροκεφαλή, αναθεωρημένα πιστόνια και νέες μπιέλες.
Δείτε ακόμα: Η χειροποίητη κατασκευή του Wankel της Mazda (+video)
Οι Ιάπωνες δηλώνουν υπερήφανοι για το νέο μοτέρ, καθώς συνδυάζει την αυξημένη απόδοση με την χαμηλή κατανάλωση. Σύμφωνα με φυλλάδιο που διέρρευσε από την Mazda, το νέο MX-5 παράγει 181 ίππους, 27 περισσότερους σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, στις 7.500 σ.α.λ. από τις 6.800. Λεπτομερή στοιχεία κατανάλωσης δεν ανακοινώθηκαν, όμως η Mazda άφησε να εννοηθεί πως η μείωση θα είναι της τάξης του 5%.
Ανανεωμένος εμφανίζεται και ο μικρότερος κινητήρας, των 1.498 κ.εκ. Ο 1.5 SKYACTIV-G τώρα αποδίδει 132 ίππους (+2 σε σχέση με πριν), όντας επίσης πιο οικονομικός και με λιγότερες εκπομπές ρύπων.
Διαβάστε επίσης: Απίστευτα λεφτά για «καινούργιο» Mazda MX-5 πρώτης γενιάς
Εμφανισιακά το ΜΧ-5 παραμένει, πρακτικά, αναλλοίωτο μέσα-έξω, με μοναδικές αλλαγές το ελαφρώς διαφορετικής σχεδίασης τιμόνι και την πιο εύχρηστη οθόνη TFT. Επιπλέον η ανανεωμένη εκδοχή του θρυλικού roadster ενσωματώνει για πρώτη φορά στην ιστορία του συστήματα ασφαλείας, όπως υποβοήθηση φρεναρίσματος πανικού (Emergency Braking Assist) και έλεγχο διατήρησης λωρίδας (Lane Departure Warning System).