Η Mitsubishi διατηρεί εξαιρετικές σχέσεις με τους Γάλλους, ελέω συνεργασίας με τη Renault. Τα Colt και ASX αποτελούν πρώτης τάξεως δείγματα της ιαπωνο-γαλλικής συνεργασίας, για να έρθει και ένα τρίτο μοντέλο να ολοκληρώσει το πιο εμπορικό κομμάτι της γκάμας. Το όνομά του; Grandis. Σκοπός; Να προσελκύσει όσο περισσότερους αγοραστές γίνεται, από την καθεστηκυία τάξη των C-SUV.
Οι Ιάπωνες έδωσαν μερικά teaser στη δημοσιότητα από το νέο τους μοντέλο, όπου απεικονίζονται λεπτομέρειες από τη μάσκα και το πίσω μέρος. Η διαρρύθμιση και μόνο της πρώτης, «φωτογραφίζει» το μοντέλο στο οποίο θα βασιστεί το Grandis και δεν είναι άλλο, από το Renault Symbioz. Κόντρα στα πρότυπα των Clio/Colt και Captur/ASX ωστόσο, το δίδυμο Grandis/Symbioz δεν θα ξεχωρίζει μόνο από τα διαφορετικά σήματα, τη μάσκα και το όνομα. Πηγές από τη Mitsubishi αναφέρουν πως η δική της πρόταση θα είναι σημαντικά διαφοροποιημένη από εκείνη της Renault.
Στο μέγεθος και τον προσανατολισμό πάντως, δεν αναμένονται μεγάλες αλλαγές. Το Grandis (λατινιστί το «μεγαλειώδες», «εντυπωσιακό») θα κυμαίνεται στα ίδια κυβικά (κυριολεκτικά και μεταφορικά) με το Symbioz, κάτι που μεταφράζεται σε μήκος 4,4 μέτρων (4.413 χλστ. το Renault) και μεταξόνιο λίγο πάνω από τα 2,6 μέτρα (2.638 χλστ.). Η Mitsubishi υπόσχεται κορυφαίους χώρους και πρακτικότητα, με το Symbioz να προσφέρει ένα πορτμπαγκάζ 492-624 λίτρων (ανάλογα τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος).
Το Grandis θα πατάει στην πλατφόρμα-πασπαρτού του ομίλου Renault, ήτοι τη CMF-B. Λογικά, η γκάμα των κινητήρων θα απαρτίζεται από mild και full hybrid σύνολα, γνωστά από τα Renault Captur/Arkana, Dacia Duster και ούτω καθεξής. Το ντεμπούτο του νέου Mitsubishi προγραμματίζεται για τον Ιούλιο, ενώ το λανσάρισμά του στην αγορά από το ερχόμενο φθινόπωρο.