Η Skoda διαθέτει τώρα την πιο πλούσια γκάμα στη μακρόχρονη πορεία της από ποτέ άλλοτε, διαθέτοντας μοντέλα supermini, hatchback, μεγάλα, SUV μικρά, μικρομεσαία και μεσαία, με κινητήρες βενζίνης, υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά καλύπτοντας τις ανάγκες όλων. Στη βάση της μεγάλης «οικογένειας» της Skoda τοποθετείται το Fabia, το οποίο στην τέταρτη γενιά του είναι πιο ολοκληρωμένο και παρουσιάζει χαρακτηριστικά που μόνο μικρό χάτσμπακ δεν θυμίζουν.
Το εισαγωγικό Fabia 1.0 MPI Essence εκκινεί από την τιμή των 18.750 ευρώ, ωστόσο μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει με τον πιο αποδοτικό κινητήρα 1.0 TSI 116 PS, με τιμή από 19.950 ευρώ. Οι 80 ίπποι της αρχικής ατμοσφαιρικής έκδοσης επαρκούν για τις αστικές ανάγκες μετακινήσεων, όμως το πιο δυνατό turbo μοτέρ είναι καταλληλότερο και για ταξίδια, φορτωμένο με όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, αφού μπορεί να καλύψει τις μεταφορικές ανάγκες μιας τετραμελούς οικογένειας. Στο πίσω κάθισμα του νέου Fabia θα φιλοξενηθούν χωρίς να στριμωχτούν και οι πιο ψηλοί, μιας και παρέχει αρκετό αέρα για τα πόδια και το κεφάλι. Επίσης τα 380 λίτρα του πορτ μπαγκάζ (όσο σε μικρομεσαία χάτσμπακ) διευκολύνουν περεταίρω και φτάνουν έως τα 1.190 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Το νέο Skoda Fabia θυμίζει μικρομεσαίο και εξωτερικά, λόγω και των αυξημένων εξωτερικών του διαστάσεων. Πιο συγκεκριμένα έχει μήκος 4.108 χλστ., πλάτος 1.780 χλστ., ύψος 1.482 χλστ. και μεταξόνιο 2.552 χλστ. Κάτι που δεν φαίνεται με το μάτι είναι ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας στο Cd 0,28, κάτι και συνεισφέρει σε χαμηλότερα επίπεδα θορύβου από τον αέρα, καλύτερη ποιότητα ταξιδιού και χαμηλότερη κατανάλωση. Σύμφωνα με την Skoda, ο 1.0 TSI καίει 5,0 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 114 γρ./χλμ. CO2, που σημαίνει ότι απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και μπαίνει καθημερινά στο Δακτύλιο της Αθήνας. Παράλληλα ο 1.0 TSI με την ισχύ των 116 ίππων, τη ροπή των 200 Nm στις 2.000-3.500 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο των 6 ταχυτήτων εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,3 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 200 χλμ./ώρα.
«Αέρα» μεγαλύτερου αυτοκινήτου εμφανίζει το νέο Skoda Fabia και ως προς το πάτημά του στο δρόμο. Η στιβαρή πλατφόρμα MQB-A0 και η ανάρτηση με την ενδιάμεση ρύθμιση από πλευράς σκληρότητας, ισορροπεί την άνεση με το κράτημα στις στροφές. Ταυτόχρονα η πολύ καλή ποιότητα κύλισης ενισχύει την άνεση, ειδικά στην κάλυψη μακρινών αποστάσεων. Σε κάθε περίπτωση οδηγός και επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους όλα τα κομφόρ και συστήματα ασφαλείας, από την αρχική κιόλας έκδοση Essence. Μεταξύ άλλων περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων, infotainment με οθόνη 8,25 ιντσών, φώτα LED εμπρός και πίσω, κλιματισμό, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, αισθητήρες στάθμευσης πίσω, αισθητήρα φώτων κ.λπ.