Τα περισσότερα νέα αυτοκίνητα που πωλούνται στην Ελλάδα είναι SUV, ενώ πολλά από αυτά είναι υβριδικά. Όταν στα πλεονεκτήματα προστίθεται η δυνατότητα ηλεκτρικής κίνησης και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε ένα SUV που είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας και σε τιμή προσιτή για το ευρύ αγοραστικό κοινό, τότε είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς σε με τέτοια μεγάλη προσφορά.
Αυτά και πολλά ακόμα χαρακτηριστικά θα βρει κανείς στο best seller μικρό SUV της Peugeot, το 2008, το οποίο στην υβριδική του έκδοση διατίθεται σε τιμή που ξεκινά από τις 23.900 ευρώ με το όφελος του τρέχοντος προγράμματος «Peugeot Hybrid Days». Μάλιστα εφοδιάζεται με το πιο ισχυρό 1.200άρι turbo υβριδικό σύνολο των 136 ίππων του ομίλου Stellantis, στοιχείο που αποτελεί ένα ακόμα βασικό αβαντάζ, σε συνδυασμό και με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων e-DCS6.
Το εξελιγμένο αυτό 48V hybrid σύνολο κινεί ηλεκτρικά σε χαμηλές ταχύτητες και στους ελιγμούς το Peugeot 2008, μειώνοντας έτσι τις απαιτήσεις σε καύσιμο. Ένας ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη ισχύος 28 ίππων είναι ενσωματωμένος στο e-DCS6, ενώ τροφοδοτείται με ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια για την ανάκτηση κινητικής ενέργειας, παρέχοντας ταυτόχρονα ισχύ για την ομαλή εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.
Το 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο, άμεσου ψεκασμού μηχανικό σύνολο των 1.199 κ.εκ. λειτουργεί σε κύκλο Miller για να παρέχει υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση, φτάνοντας τους 136 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. με 230 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Το μοτέρ διαθέτει ακόμα καδένα χρονισμού και νέο turbo μεταβλητής γεωμετρίας για μεγιστοποίηση της αντοχής και της απόκρισης στις χαμηλές στροφές. Το ήπια υβριδικό μοτέρ εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές και είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού, εξασφαλίζοντας γρήγορες επιδόσεις, εφόσον το απαιτήσει ο οδηγός. Συγκεκριμένα το 2008 Hybrid των 1.297 κιλών επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,3 δλ. και φτάνει τα 206 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας. Η εργοστασιακή μεικτή κατανάλωση βρίσκεται στα 4,9 λτ./100 χλμ. με εκπομπές CO2 110 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας).
Όλα τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά ενισχύουν με τη σειρά τους την άνεση και την ευχάριστη αίσθηση που προσφέρει στην οδήγηση το Peugeot 2008 Hybrid. Το γαλλικό SUV με το ιδιαίτερα θελκτικό και δυναμικό σε σχεδιασμό αμάξωμα των 4.304 χλστ. μήκους, βασίζεται σε ένα στιβαρό πλαίσιο, το οποίο μαζί με τις πολύ καλά ρυθμισμένες αναρτήσεις συνθέτουν μια πολύ ομοιογενή οδική συμπεριφορά. Από τη μια πλευρά οι αναρτήσεις του «λειαίνουν» με αποτελεσματικό τρόπο τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, ενώ από την άλλη δείχνει τα… δόντια του σε διαδρομές με στροφές. Εκεί εμφανίζει εξαιρετική αμεσότητα στις εντολές του οδηγού, ο οποίος έχει την αίσθηση ότι βρίσκεται σε ένα καλοστημένο μικρομεσαίο χάτσμπακ.
Την ίδια εντύπωση αποκομίζει κανείς και από το εσωτερικό του Peugeot 2008 Hybrid, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και σε επίπεδο διαθέσιμων χώρων. Η εντυπωσιακή σχεδίαση συνδυάζεται με ανωτέρου επιπέδου μαλακά υλικά, φινίρισμα και αντίστοιχων επιπέδων χώρους, βολεύοντας με άνεση πιο ψηλούς επιβάτες και μπόλικες αποσκευές (434 λίτρα πορτμπαγκάζ). Γενναιόδωρο είναι και σε εξοπλισμό από την αρχική έκδοση Style, διαθέτοντας -μεταξύ άλλων- τα εξής: οθόνη αφής 10 ιντσών με Navigation 3D, ασύρματη λειτουργία Mirror Screen (Apple CarPlay/Android Auto), αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας, πίσω αισθητήρες στάθμευσης, 6 αερόσακους, φώτα LED εμπρός και πίσω, 2 θύρες USB, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, αυτόματο κλιματισμό, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους και αναδιπλούμενους καθρέπτες και πολλά ακόμα.