To νέο υβριδικό SUV με την τιμή «όνειρο»

Τα καινούργια ήπια και φουλ υβριδικά αυτοκίνητα συγκέντρωσαν τον Ιανουάριο του 2025 το 48% των συνολικών ταξινομήσεων στην Ελλάδα, έναντι 36% τον περσινό Ιανουάριο. Γεγονός που αποδίδεται τόσο στην αύξηση των διαθέσιμων μοντέλων, όσο και στη μεγαλύτερη ζήτηση από τους αγοραστές. Ο βασικός λόγος που τα προτιμά το κοινό είναι η χαμηλότερη κατανάλωση, ενώ μαζί με τις λιγότερες εκπομπές CO2 εξασφαλίζεται επιπλέον όφελος από τα μειωμένα ή μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (εφόσον εκπέμπουν έως 122 γρ./χλμ. CO2).

Ποιο είναι όμως τώρα το νέο full hybrid SUV στην πιο χαμηλή τιμή της αγοράς; Η απάντηση έρχεται από ένα ολοκαίνουργιο μικρομεσαίο SUV -και όχι B-SUV όπως θα περίμενε κανείς, το MG ZS Max Hybrid+. Με την τρέχουσα προσφορά εκκινεί από την τιμή «όνειρο» των 23.550 ευρώ και μάλιστα με δυνατό κινητήρα συνδυαστικής ισχύος 197 ίππων. Από την εισαγωγική έκδοση Excite περιλαμβάνει όλο το σύγχρονο και απαιτούμενο εξοπλισμό, όπως είναι οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών, πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακους, ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο κλιματισμό, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αισθητήρα φωτός και όλες τις ηλεκτρικές ανέσεις.

Στην προσιτή και άπιαστη και πάλι τιμή των 25.450 ευρώ διατίθεται το MG ZS Max Hybrid+ στο δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού Exclusive. Επιπλέον του Excite ανήκουν οθόνη αφής 12,3 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 215/55 R17, είσοδος χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι μικροϊνών. Σε κάθε περίπτωση το νέο πλήρως υβριδικό C-SUV της MG πωλείται συνοδεία εργοστασιακής εγγύησης 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετούς δωρεάν οδικής βοήθειας.

Το νέο MG ZS Max Hybrid+ κερδίζει πόντους και με την κομψή εμφάνιση του μεγαλύτερου αμαξώματός του (σε σχέση με το προγενέστερο MG ZS). Συγκεκριμένα με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. βρίσκεται στην καρδιά των μικρομεσαίων SUV, παρόλο που οι τιμές του είναι πιο προσιτές και από μικρά υβριδικά SUV. Πλήρως αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του, το οποίο παρουσιάζει κομψό σχεδιασμό και προσεγμένη ποιότητα με χρήση μαλακών σε υφή υλικών και γεροδεμένη συναρμογή. Στα πλεονεκτήματά του ανήκουν ακόμα οι αρκετοί χώροι για όλους τους επιβάτες, όπως και το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων με το μεγάλο άνοιγμα (έως 1.457 λτ. με πεσμένες τις πλάτες του πίσω καθίσματος).

Στα βασικά σημεία αναφοράς του νέου MG ZS Max Hybrid+ ανήκει και το εξελιγμένο υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων. Αποτελείται από ένα 1.500άρη τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα κύκλου Atkinson με απόδοση 102 άλογα και 128 Nm και ένα ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων και 250 Nm. Το ηλεκτρομοτέρ λαμβάνει ρεύμα από την αυτοφορτιζόμενη μπαταρία των 1,83 kWh, ενώ η μετάδοση γίνεται με το υβριδικό αυτόματο κιβώτιο των 3 ταχυτήτων. Το ZS Max Hybrid+ διανύει εκατοντάδες μέτρα χωρίς να καίει σταγόνα βενζίνης και ειδικά με την επιλογή της πιο έντονης ανάκτησης ενέργειας θυμίζει αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το ίδιο ισχύει και με την έντονη ώθηση που παρουσιάζει κατά την πλήρη επιτάχυνση, φτάνοντας τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ. Στην πόλη η κατανάλωση πέφτει στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες και με πιεσμένη οδήγηση μετρήσαμε 5,9 λτ. λτ./100 χλμ. Παράλληλα, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Η ολική αναβάθμιση που έχει δεχτεί το νέο MG ZS Max Hybrid+ γίνεται άμεσα αισθητή και στο δρόμο, αφού από τη μία πλευρά έχει στιβαρό πάτημα, ενώ από την άλλη είναι ένα ξεκούραστο αυτοκίνητο στις καθημερινές διαδρομές και στο ταξίδι.

Get it on Google Play Download on the App Store