Η Hyundai κάνει ακόμα πιο προσιτή την απόκτηση του δημοφιλούς supermini μοντέλου της i20, το οποίο προσφέρει σε νέα χαμηλότερη τιμή, από 17.790 ευρώ (αρχική τιμοκαταλόγου 18.590 ευρώ). Αφορά την εισαγωγική έκδοση 1.2 MPI 79 PS Exclusive, συνοδεία πληρέστατου εξοπλισμού σε όλα τα επίπεδα και με εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών απεριορίστων χιλιομέτρων.
Το Hyundai i20 των 17.790 ευρώ αποτελεί ένα από τα πιο προσιτά καινούργια μικρά χάτσμπακ της αγοράς, ενώ περιλαμβάνει στάνταρ τα εξής: οθόνη αφής 10,25 ιντσών με εργοστασιακή πλοήγηση και το σύστημα τηλεματικής Hyundai Bluelink, πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω, κλιματισμό, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους & θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη ρύθμιση μεσαίας και υψηλής σκάλας φώτων, δερμάτινη επένδυση τιμονιού & επιλογέα ταχυτήτων κ.λπ.
Στα σημαντικά πλεονεκτήματα του i20 ανήκουν οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες, αφού διαθέτει αρκετό αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Το πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 352 λίτρα, συν πρόσθετο χώρο κάτω από το δάπεδο όπου μπορούν να αποθηκευτούν διάφορα μικροαντικείμενα. Η κατασκευή του εσωτερικού με τα σκληρά και συμπαγή πλαστικά είναι ιδιαίτερα γεροδεμένη, χαρακτηριστικό που γίνεται αντιληπτό και κατά το πέρασμα του αυτοκινήτου από τις μύριες ανωμαλίες των δρόμων, όπου δεν ακούγονται τριγμοί. Παράλληλα, τα εμπρός καθίσματα στηρίζουν πολύ καλά τους επιβάτες και είναι αναπαυτικά, ενώ ο οδηγός εξοικειώνεται γρήγορα με τα διάφορα επιμέρους χειριστήρια, όπως και με την εύχρηστη οθόνη του infotainment.
Την κίνηση του νέου Hyundai i20 των 17.790 ευρώ αναλαμβάνει το ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1.197 κ.εκ. με την απόδοση των 79 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και τη ροπή των 113 Nm στις 4.200 σ.α.λ. Ο εν λόγω κινητήρας είναι επαρκέστατος για την πόλη, εμφανίζοντας πολύ καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, χάρη και στην πυκνή διάταξη των 5 ταχυτήτων. Ο 1.2 MPi διατηρεί δίχως πρόβλημα ταχύτητες ταξιδιού (π.χ. 120-130 χλμ./ώρα), ωστόσο το κοντό γρανάζωμα έχει ως αποτέλεσμα να λειτουργεί σε σχετικά υψηλές στροφές σε τέτοιους ρυθμούς, που σημαίνει ότι αυξάνεται ο παραγόμενος θόρυβος, αν και η μόνωση κάνει πολύ καλή δουλειά στη διατήρηση της ενόχλησης σε χαμηλά επίπεδα. Η Hyundai ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,7 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 166 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 5,1 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Στο δρόμο το Hyundai i20 διακρίνεται για τη στιβαρότητα που αποπνέει χάρη στη γεροδεμένη του κατασκευή και το σχετικά σφιχτό σετάρισμα των αναρτήσεών του.