Συνήθως τα mega hatches έχουν υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, όπως ο 2.5 TFSI του Audi RS 3, ο ισχυρότερος τετρακύλινδρος όλων των εποχών που κινεί τη Mercedes-AMG A45 S και ο 2.3 EcoBoost του Ford Focus RS. Η Nissan μας δίνει μια ιδέα από το μέλλον, όπου η ηλεκτροκίνηση θα μπορούσε να μετατρέψει σε «σκόνη» την καθεστηκυία τάξη.
Δείτε ακόμα: Οι μπαταρίες του Nissan LEAF ξεπερνούν σε ζωή το ίδιο το αυτοκίνητο!
Το LEAF e+ διαθέτει 2 ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά άξονα- συνολικής απόδοσης 310 ίππων. Από πλευράς ιπποδύναμης, το πρωτότυπο LEAF κυμαίνεται στα επίπεδα του VW Golf R και βρίσκεται 112 ίππους από την A45 S, που είναι το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας. Όμως, όπως έχουμε αναλύσει, η ιπποδύναμη δεν είναι το παν. Ειδικά όταν υπάρχουν διαθέσιμα 680 Nm ροπής από το μηδέν! Το πόσο ισχυρό είναι το e+, αποτυπώνεται στο γεγονός ότι το κορυφαίο GT-R, το Nismo, που διαθέτει 2 αγωνιστικά τούρμπο να ενισχύουν τον V6 των 3.8 λίτρων, αποδίδει 652 Nm στις 3.600-4.600 σ.α.λ.!
Επιδόσεις δεν ανακοινώθηκαν από τους Ιάπωνες, όμως είναι δεδομένα πιο γρήγορο από το κανονικό LEAF e+ των 217 ίππων και 340 Nm ροπής, που επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 6,9 δλ.
Διαβάστε επίσης: Nissan Qashqai 1.6 ντίζελ από 130 στα 180 άλογα (+video)
Εμφανισιακά οι 17άρες ζάντες της Volk Racing, με τα ελαστικά 215/55 εμπρός-235/50 πίσω, γεμίζουν τους φουσκωμένους θόλους των τροχών, ενώ το αεροδυναμικό κιτ εξυπηρετεί τόσο λειτουργικούς, όσο και αισθητικούς σκοπούς.
Δυστυχώς, το βελτιωμένο LEAF e+ δεν πρόκειται να περάσει στην παραγωγή, όμως και μόνο που η Nissan το υλοποίησε σε πλήρως λειτουργικό πρωτότυπο, δείχνει τις προθέσεις του Ιάπωνα κατασκευαστή για το μέλλον.