Στην Ευρώπη δεν το γνωρίζουμε, ωστόσο στην Αμερική το κορυφαίο και πληθωρικό -από κάθε άποψη- SUV της Nissan όχι μόνο είναι δημοφιλές, αλλά κυκλοφορεί ανελλιπώς εδώ και 20 χρόνια. Αισίως στην τρίτη του γενιά το Armada, εκσυγχρονισμένο εσωτερικά-εξωτερικά και με έναν ολοκαίνουργιο κινητήρα, με «καταγωγή» από το GT-R!
Το θηριώδες Armada ξεπερνά τα 5,3 μέτρα σε μήκος (5.324 χλστ.) και τα 2 μέτρα σε πλάτος (2.116 χλστ.), φτάνοντας παράλληλα τα 3.076 χλστ. στο μεταξόνιο και τα 1.981 χλστ. σε ύψος. Σαφώς πιο δυναμικό σε σχεδίαση εμπρός, με το νέο προφυλακτήρα, την τεράστια μάσκα και τα φώτα LED που σχηματίζουν το γράμμα «Ε», να του δίνουν έξτρα επιβλητικότητα και να το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο μυώδες. Αλλαγές συναντώνται και στο πίσω άκρο, πιο περιορισμένης έκτασης, όπου επίσης συναντάμε νέα φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρα.
Στο εσωτερικό του νέου Armada, η κυριότερη αλλαγή εντοπίζεται στο ολοκαίνουργιο και αναβαθμισμένο ποιοτικά ταμπλό. Στο πάνω μέρος κυριαρχούν οι -προαιρετικές- δίδυμες οθόνες των 14,3 ιντσών (μία για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία για το σύστημα πολυμέσων), , ενώ η πολυτέλεια είναι διάχυτη σε κάθε σημείο της πολύ ευρύχωρης καμπίνας με τις τρεις σειρές καθισμάτων, που μπορούν να φιλοξενήσουν έως 7 επιβάτες. Κι ακόμα δεν έχουμε κοιτάξει κάτω από το καπό, όπου βρίσκουμε τη μεγαλύτερη διαφοροποίηση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Ο ατμοσφαιρικός V8 των 5.6 λίτρων και 400 ίππων, αποτελεί παρελθόν. Τη θέση του παίρνει ένας νέος twinturbo V6 3.5 λίτρων, που απορρέει από τον VR38DETT του «Godzilla»! Η ισχύς ανέρχεται στα 431 άλογα, ωστόσο η ροπή των 702 Nm (στις 3.600 σ.α.λ.) επισκιάζει όχι μόνο την ιπποδύναμη, αλλά και το ίδιο το GT-R (633 Nm στις 3.300-5.800 σ.α.λ.)! Η ελκτική του ικανότητα φτάνει τα 3.855 κιλά, τη στιγμή που το βάρος του αυτοκινήτου κυμαίνεται μεταξύ 2.575 και 2.772 κιλών. Η μετάδοση στους πίσω ή όλους τους τροχούς γίνεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 9 ταχυτήτων. Στις τετρακίνητες εκδόσεις ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των προγραμμάτων Auto/4HI/4LO, ενώ ανεξαρτήτως έκδοσης, οι αναρτήσεις αποτελούνται από διπλά ψαλίδια εμπρός – πίσω, παρόλο που το πλαίσιο είναι της παραδοσιακής σχολής τύπου σκάλας.
Οι τιμές για το νέο Armada ξεκινούν στις Η.Π.Α. από τις 58.530 δολάρια και φτάνουν μέχρι τις 82.000 δολάρια (55.546-78.060 ευρώ), με την έκδοση Limited να εστιάζει στην πολυτέλεια και το Pro 4X στις εκτός δρόμου ικανότητες.