Το νέο Volkswagen Passat προσφέρεται με μια ευρεία γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου τόσο με το σεντάν αμάξωμα όσο και με το στέισον βάγκον, με αποδόσεις από 120 έως 240 ίππους. Ο γνωστός γερμανικός βελτιωτικός οίκος ABT Sportsline προσφέρει για 7 διαφορετικές εκδόσεις του μεσαίου VW αναβαθμίσεις ισχύος που φτάνουν έως τους 336 ίππους.
Ξεκινώντας από τον 1.4 TSI κινητήρα εργοστασιακής ισχύος 150 ίππων και 250 Nm ροπής, μετά την αναβάθμιση αποδίδει 180 ίππους και 290 Nm ροπής, έναντι του ποσού των 1.590 ευρώ. Στον 1.8 TSI των 180 ίππων και 250 Nm ροπής, η ισχύς ανεβαίνει στους 210 ίππους και 310 Nm ροπής (1.990 ευρώ).
Για τον 2λιτρο TSI των 220 ίππων και 350 Nm ροπής, η ABT προσφέρει το πακέτο αναβάθμισης στους 290 ίππους και 420 Nm ροπής (2.490 ευρώ), ενώ για τον ισχυρότερο 2.0 TSI των 280 ίππων και 350 Nm ροπής, μετά τη βελτίωση φτάνει τους 336 ίππους και τα 420 Nm ροπής (2.490 ευρώ).
Στους πετρελαιοκινητήρες, ο 2.0 TDI των 150 ίππων και 340 Nm ροπής αναβαθμίζεται στους 170 ίππους και 380 Nm ροπής (1.990 ευρώ) και ο 2.0 TDI των 190 ίππων και 400 Nm ροπής «ανεβαίνει» στους 215 ίππους και 440 Nm ροπής (1.990 ευρώ). Ο ισχυρότερος 2.0 BiTDI με τους 240 ίππους και 500 Nm ροπής, αποδίδει μετά τη βελτίωση 270 ίππους και 540 Nm ροπής (1.990 ευρώ).
Εκτός από τις αναβαθμίσεις ισχύος, η ABT προσφέρει για το νέο Passat ειδικά σχεδιασμένο body kit με αεροδυναμικά βοηθήματα, νέο σύστημα εξάτμισης, ελατήρια χαμηλώματος 35 χλστ. εμπρός και 30 χλστ. πίσω, σπορ αντιστρεπικές δοκούς και μια ευρεία γκάμα από ζάντες διαμέτρου μεταξύ 18 έως 21 ιντσών.