Τα 102 άλογα του Suzuki Jimny δεν τα λες πολλά, κι ας έχουν να κινήσουν 1 τόνο και κάτι ψιλά. Η κοντή κλιμάκωση του 5τάχυτου κιβωτίου κάνει ό,τι μπορεί για να βελτιώσει την κατάσταση, αλλά εκτινάσσει τα επίπεδα θορύβου. Τη λύση σε όλα αυτά, έρχεται να δώσει ένας κομπρέσορας.
Η Harrop Engineering, από τη μακρινή Αυστραλία, ετοίμασε ένα compressor kit για το ιαπωνικό αγρίμι, που μπορεί να ανεβάσει την ισχύ του 1.500άρη τετρακύλινδρου μέχρι τα 144 άλογα και τα 168 Nm, αναβαθμίζοντας ριζικά τις επιδόσεις και τη χρηστικότητα του «Τζίμη». Το πακέτο αποτελείται από έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή TVS900, επαναπρογραμματισμένo εγκέφαλο, intercooler, ανθρακονημάτινο φιλτροκούτι και μια βαλβίδα παράκαμψης, που απομονώνει τον κομπρέσορα στις χαμηλές στροφές για βελτίωση της οικονομίας. Με αυτά πάνω στο Jimny, η απόδοση φτάνει τα 136 άλογα και 149 Nm.
Αν, όμως, προστεθεί snorkel (που βελτιώνει το καύσιμο μείγμα, λόγω χαμηλότερης θερμοκρασίας του αέρα) η απόδοση ανέρχεται στους 144 ίππους και τα 168 Nm. Και με τα 136 άτια πάντως, δεν τίθεται θέμα σύγκρισης με το εργοστασιακό. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά ένα 0-100 χλμ./ώρα στην περιοχή των 10,0 δλ. (η Suzuki δεν ανακοινώνει χρόνο για το Jimny) είναι απολύτως ρεαλιστικό νούμερο, ενώ σίγουρα η τελική θα είναι σημαντικά υψηλότερη από τα 145 χλμ./ώρα του «μαμά». Εξίσου υψηλότερη, αναμενόμενα, εμφανίζεται η τιμή.
Το κόστος του πακέτου ανέρχεται στις 10.990 δολάρια Αυστραλίας, που ισοδυναμούν με περίπου 6.700 ευρώ. Βάλτε και τις 34.900 δολάρια (21.255 ευρώ) που ξεκινάει το Jimny εκεί, για να πάρετε ένα συνολικό «μπουγιουρντί» μίνιμουμ 45.980 δολαρίων (27.636 ευρώ).