Urus σε βελτιωμένη μορφή έχουμε δει πάμπολλες. Με ιπποδυνάμεις κοντά στα 1.000 άλογα, γεμάτες αεροδυναμικά βοηθήματα, κάποιες επιβλητικές, κάποιες κακόγουστα τρομακτικές. Καμία, όμως, που να προσανατολίζεται πέρα από την άσφαλτο. Καμία, εκτός από αυτή που έχει κατασκευάσει η ίδια, η Lamborghini.
Το μαύρο-λαχανί αυτοκίνητο που βλέπουμε, χρησιμοποιείται από τη φίρμα της Sant’Agata ως όχημα υποστήριξης στις χειμερινές δοκιμές άλλων Lambo. Κυκλοφορεί από το 2019 και έκανε τις πρώτες του εμφανίσεις στις δοκιμές της Huracan Sterrato, στο backround των φωτογραφιών και μέσα στα χιόνια. Η Urus «Rescue Car», καθώς δεν έχει επίσημη ονομασία, είναι πλήρως εξοπλισμένη για να ανταπεξέρχεται στις κακουχίες που ελλοχεύουν εκτός δρόμου. Οι προφυλακτήρες εμπρός-πίσω διαθέτουν σιδεριές, με τον μπροστά να φέρει και εργάτη. Οι ποδιές δεν θα μπορούσαν να λείπουν από το πάτωμα, ούτε οι μπάρες με τα LED στην οροφή, αλλά ούτε και η ευμεγέθης σχάρα εκεί.
Στο πίσω μέρος συναντάμε μέχρι εξωτερικά τοποθετημένη ρεζέρβα, για ένα πλήρως off road look της παλιάς σχολής, ενώ οι τροχοί είναι οι μικρότεροι δυνατοί διαθέσιμοι των 21 ιντσών, προκειμένου να χωράνε τα μεικτά/χειμερινά ελαστικά. Μηχανικά, η σκληροτράχηλη Urus δεν παρουσιάζει αλλαγές σε σχέση με τις υπόλοιπες, καθώς η απόσταση των 250 χλστ. από το έδαφος κρίνεται ως υπεραρκετή για τις περιπέτειές της «οπλισμένης» Lambo. Κάτι που επίσης σημαίνει πως ο 4.0 V8 twinturbo παραμένει στα 650 άλογα και τα 850 Nm, όμως η εν λόγω Urus είναι κατάλληλα εξοπλισμένη ώστε να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6 δλ. και να κυνηγάει 300άρες παντού!