Η Brabus σιγά σιγά έχει αρχίσει να δίνει χαρά και σε άλλα αυτοκίνητα εκτός από τις Mercedes, με τη Rolls-Royce Cullinan να είναι ο πιο πρόσφατος «εξωσχολικός» προνομιούχος. Το υπερπολυτελές SUV αφήνει για λίγο στην άκρη το σαβουάρ βίβρ, ανεβαίνοντας σε επίπεδα ισχύος που την κάνουν να συναγωνίζεται super-SUVs.
O βελτιωτής από το Μπότροπ πήρε τη Βρετανίδα και την προίκισε με όλα τα καλούδια, που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε στις Mercedes. Αρκετά πιο διακριτικά είναι η αλήθεια, καθώς εδώ έχουμε ένα σχετικό ήπιο splitter μπροστά και ποδιές στο πλάι, την ώρα που ο διαχύτης με τις τραπεζοειδείς απολήξεις και η αεροτομή πίσω (όλα από ανθρακονήματα) κάνουν σαφώς πιο αισθητή την παρουσία τους. Συνολικά βέβαια, και χάρις στις πολυάκτινες 24άρες ζάντες Monoblock M Platinum Edition, το παρουσιαστικό του Brabus 700 Blue Sky «στάζει» επιβλητικότητα. Το σχεδόν total black ντύσιμο (γιατί υπάρχει μια ανθρακονημάτινη φάσα χαμηλά στις πόρτες και τους θόλους, σαν προστατευτικά) και η χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος (-25 χλστ.) επίσης παίζουν το ρόλο τους, ενώ πια στη θέση των αγγλικών σημάτων συναντάμε εκείνα των Γερμανών.
Όσο διακριτικό είναι το εξωτερικό, αλλά τόσο φανταχτερό είναι το εσωτερικό της «φτιαγμένης» Rolls-Royce. Οι γαλάζιες (Blue Sky) δερμάτινες επενδύσεις καλύπτουν σχεδόν τα πάντα στην καμπίνα, πέρα από την κεντρική κονσόλα, το ταμπλό και τους αεραγωγούς που ντύνονται στα ανθρακονήματα.
Λίγες και καλές οι επεμβάσεις και στα μηχανικά μέρη, όπου ο 6.75 V12 twinturbo βλέπει την ισχύ του να σκαρφαλώνει από τα 571 στα 700 άλογα. Ανάλογη αύξηση στη ροπή, η οποία πλέον φτάνει στα 950 Nm από τα 850. Η φύση των μετατροπών περιέργως δεν ανακοινώνεται, αλλά σίγουρα υπάρχει νέος εγκέφαλος και εξάτμιση, ενώ πιθανότατα να έχουν αντικατασταθεί και οι τουρμπίνες. Επιδόσεις, αντίθετα, ανακοινώνονται, με το 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε λιγότερο από 5,0 δλ. και την τελική να παραμένει ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 χλμ./ώρα. Όσο για την τιμή; «Μόνο» 753.400 ευρώ προ φόρων.