Η Honda ξεκινά μια νέα συνεργασία με τη Nasa, όχι για να πάει η πρώτη κάποιο όχημα στο διάστημα, αλλά για να εξελίξουν νέας τεχνολογίας μπαταρίες ιόντων φθορίου. Σύμφωνα με τους ερευνητές, οι νέες αυτές μπαταρίες θα προσφέρουν τη 10πλάσια ενέργεια στον ίδιο όγκο και βάρος με μία αντίστοιχη μπαταρία ιόντων λιθίου. Με το μέλλον της αυτοκίνησης να προμηνύεται ηλεκτρικό, είναι απόλυτα λογικό οι κατασκευαστές να ρίχνουν μεγάλος βάρος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξής τους, στην αναζήτηση νέων τεχνολογιών που θα αυξάνει την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων.
Η Honda μια εταιρεία με συνεχείς ανησυχίες για την νέα αυτή τεχνολογία, έχει προβεί σε μια σειρά συνεργασιών, τόσο με την Nasa, όσο και με το California Institute of Technology, ώστε να εξελίξουν ακόμα περισσότερο την τεχνολογία ιόντων φθορίου. Ανάμεσα στους επιστήμονες που διεξήγαγαν τη νέα έρευνα είναι και ο βραβευμένος με Nobel Χημείας, Robert Grubbs.
Δείτε ακόμη: Είναι καρκινογόνα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα;
Σύμφωνα με τη Honda η νέα τεχνολογία μπαταριών (Fluoride-Ion) θα έχουν έως και δέκα φορές μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με της ιόντων λιθίου ενώ τα υλικά που απαιτούνται για την κατασκευή τους δεν είναι τόσο δύσκολο να βρεθούν και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον. Όμως το μεγάλο μειονέκτημα που υπάρχει, είναι πως για να λειτουργήσουν οι συγκεκριμένες μπαταρίες θα πρέπει να βρίσκονται σε περιβάλλον θερμοκρασίας, άνω των 150 βαθμών Κελσίου. Φαίνεται όμως πως οι επιστήμονες βρήκαν λύση στο εν λόγω πρόβλημα, αφού μέσα από μία πολύ σύνθετη διαδικασία κατάφεραν να κάνουν τον ηλεκτρολύτη να μπορεί να λειτουργεί και σε θερμοκρασίες δωματίου.
Διαβάστε επίσης: Επιδοτήσεις για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τη Νέα Δημοκρατία
Βέβαια για μαζική παραγωγή έχουμε τουλάχιστον μια 5ετία μπροστά μας, αλλά έστω κι έτσι είναι μια εξαιρετικά ενθαρρυντική ανακάλυψη που θα κάνει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα ακόμα πιο πρακτικά, μιας και θα αυξηθεί θεαματικά η αυτονομία τους με μια μόνο φόρτιση!