Επειδή οι επιδόσεις και το status της Chiron για κάποιους δεν είναι αρκετές, η Bugatti παρουσίασε την Divo. Αλλιώς, το σκληροπυρηνικό alter ego του γαλλογερμανικού hypercar, με έμφαση στην παραγωγή κάθετης δύναμης, την μείωση του βάρους, την επίτευξη ρεκόρ πίστας και, φυσικά, την υπερβολική δόση αδρεναλίνης.
Πίσω από όλα αυτά δεν κρύβεται κάποιος παλιός θρύλος των αγώνων, ή ένα στοχευμένο team γαλουχημένο στις πίστες (προφανώς υπάρχει ολόκληρο επιτελείο, για τον επικεφαλής μιλάμε), αλλά μια γυναίκα! Η Julia Lemke είναι ο αρχιμηχανικός εξέλιξης του hypercar των 1.500 ίππων και 5 εκατομμυρίων ευρώ, ευρισκόμενη αυτή την περίοδο στην Νότιο Αφρική. Συγκεκριμένα στην έρημο Καλαχάρι, όπου η Divo υποβάλλεται σε εντατικές δοκιμές υπό την ασφυκτική ζέστη που επικρατεί στην περιοχή.
Δείτε ακόμα: Έτσι είναι τα 420 χλμ./ώρα μέσα από την Bugatti Chiron (+video)
Τα καθήκοντα της Lemke πολλά. Πρέπει να αξιολογεί την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις ακραίες αυτές συνθήκες, να αναλύει τα δεδομένα, να προσαρμόζει τις παραμέτρους αναλόγως των αποτελεσμάτων και το κυριότερο: να οδηγεί. Για την ακρίβεια, οι δοκιμές αντοχής και αξιοπιστίας του τετρατούρμπινου 8λιτρου W16 περιλαμβάνουν οδήγηση στα 250 χλμ./ώρα για ώρες, προκειμένου να αξιολογηθεί η ευπάθεια ή μη στα θερμικά φορτία, ενώ δεν λείπουν και βόλτες διαρκείας (όχι τόσο μεγάλης, πάντως) κοντά στην τελική – ή όσο επιτρέπει το οδόστρωμα και οι τοπικές αρχές. Δεδομένου ότι η βελόνα του κοντέρ σταματά στα 380 χλμ./ώρα (είπαμε, η Divo δίνει έμφαση στην κάθετη δύναμη και την ταχύτητα στις στροφές), μπορούμε με ασφάλεια να υποθέσουμε πως η Γερμανίδα μηχανικός κινείται αρκετά συχνά στην περιοχή των 300 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η μοναδική Bugatti των 16,5 εκατ. ευρώ!
Όλα αυτά σε θερμοκρασίες που ξεπερνούν τους 40 βαθμούς Κελσίου υπό σκιά, έχοντας υπ’ ευθύνη ένα αυτοκίνητο που κοστίζει πολλές περιουσίες. Όχι ακριβώς η γυναίκα οδηγός που έχουμε συνηθίσει.