Όπως παρατηρούμε στην παρουσίαση κάθε νέου μοντέλου, η τάση θέλει την διάσταση των τροχών να αυξάνονται εκθετικά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα σουπερμίνι, όπου παλιότερα έβλεπες max 17 ίντσες (στο Seat Ibiza Cupra, φερ’ ειπείν) ενώ τώρα η ίδια διάσταση τοποθετείται σε 1.000άρια τούρμπο (Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line). Η Audi δηλώνει πως όλη αυτή η «μανία», έχει ταβάνι.
Δείτε ακόμα: Η Audi διέλυσε ρεκόρ της Mercedes (+video)
Σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της γερμανικής εταιρίας, Marc Lichte, οι ζάντες των 23 ιντσών που φοράνε τα νέα RS Q8 και RS 7 Sportback, είναι το όριο: «δεν υπάρχει νόημα για δημιουργία ζαντών μεγαλύτερης διάστασης. Οι 23 ίντσες θεωρώ είναι στο μεταίχμιο λειτουργικότητας-πλεονασμού. Από εκεί και πάνω, ο οδηγός περισσότερο θα προσέχει να μην κάνει ζημιά στους τροχούς, παρά να απολαμβάνει το αυτοκίνητό του».
Βέβαια ούτε το RS Q8 δεν ενδείκνυται για ανέμελα περάσματα από λακκούβες και κακοτεχνίες. Οι 23 ίντσες της ζάντας πλαισιώνονται από 40άρι προφίλ και πέλμα 295 στο ελαστικό. Η βασική επιλογή είναι κομμάτι πιο ενδοτική, στις 22 ίντσες.
Διαβάστε επίσης: Βροντερό νέο Audi RS 7 Sportback με 600 ίππους και 800 Nm
Οι δηλώσεις του Lichte έρχονται σε αντιδιαστολή με αυτές του ομολόγου του στην GM, Michael Simcoe, ο οποίος πρόσφατα υποστήριξε πως στο εγγύς μέλλον θα υπάρχουν ζάντες 26 ιντσών στον βασικό εξοπλισμό κάποιων μοντέλων! Ενδεικτικό της διαφοράς φιλοσοφίας Ευρωπαίων και Αμερικανών, αναφορικά με τα «πατούμενα» των αυτοκινήτων.